Sweet Love
K-Pop And Me Contest
Sunday, March 25, 2012 | 11:00 PM | 2 comments
Hello~Hello.Yesterday I've been tagged by Atiqah to join this fun contest.Kamsahamnida.Juz click the banner above to join this contest.Okay,kenapa fun? Sebab contest nie contest yg memerlukan saya untuk ambil gambar collection my K-Pop goodies.So,it's like this contest bagi saya chance untuk post some pictures about my K-Pop goodies.Honestly,sy takder banyak sangat K-Pop goodies nie.Yg ada pun SHINee goodies and majalah epop jer.Lagi satu,I'm really sorry kalo gambar yg akan saya post kat bawah nie blurr atau tidak clear.Sy bukanlah orang yg pandai tangkap gmbar cantik-cantik.But,I still tried my best yesterday.So,here's are some my K-Pop collection.
Koleksi majalah epop saya.Taklah banyak sangat.Hehe.Btw,pelik kan gambar saya nie.
My SHINee goodies collection.More than this actually.As you all can see I have SHINee T-Shirt that I bought here @ KK.3 precious posters and SHINee's ang pau paper.Hahaha.
This is the last one.It's all about SHINee.Inilah antara barang-barang sy yg paling saya sayang.Too precious.Especially Lucifer Album with Key's photocard.Kipas SHINee saya kat sebelah epop~Sy beli kat kedai yg sama di mana sy beli T-Shirt SHINee.Ada yg mahal n ada yg murah tapi all SHINee's stuff is my precious thing.

Saya mula terjebak dengan dunia K-Poppers sejak saya tengok MV Sorry Sorry by Super Junior kat satu Channel TV Chinese pada tahun 2009.Hehehe.Thanx to SJ actually.Then,I watched Dream Team n I'm in love with someone from the show.Guess who? It's Choi Minho.Dibidibidis his name is Minho Keroro.Then,I know SHINee and now I'm a really big fan of them.That's how I became a K-Poppers.Shawols.Thank You.
So,dengan itu berakhirlah sesi post gambar my K-Pop goodies.Actually collection saya mmg x banyak kan.Ada yg lebih-lebih banyak daripada saya.Semua tue,tengok bajet juga tapi kalo suda minat, kadang-kadang kt mmg x kisah pasal semua tue kan.I'm a Shawol,that's whylah almost all of my K-Pop goodies is SHINee's stuff.But,thanks to epop jugak sebab bagi free K-Pop posters and that magazine mmg Daebak! Btw,sorry again kalo entry sy about this contest mmg 'over'.Saya cadangkan untuk semua K-Poppers yg kat luar sana untuk join this contest.Cuz contest nie mmg fun.And apa salahnya kalo sekali sekala kita share K-Pop goodies kita dengan blogger K-Poppers yg lain kan.It's a good thing.So,until here.Annyeong.

Tag

Older Post | Newer Post