Sweet Love
Old Man Sangtae
Monday, June 04, 2012 | 11:23 PM | 2 comments
Holla everyone.Just a short entry for today.Ingat tak sebelum nie saya ada buat entry pasal Onew punya Twitter? Click Jinki.Ah~Baru je beberapa hari yg lalu kan.Lalalalala.Btw,Good News everyone! Hahahaha.This Old Man,I mean Onew,dia ada buat 2nd Twitter Account.Yang baru punya setelah Twitter Account yg pertama dia terdelete.Saya happy.Sngat happy.Thank You,Old Man.So,Here.Jngan ragu,jangan khuatir kerana itu memang adalah Twitter Lee Jinki of SHINee.Our Leader Onew.The Real One.Bagi yg minat kat Onew tue,cepat-cepatlah Follow dia okay.Wah~Promote darling sendiri nampak.Hahaha.Untuk hari nie,boleh dikatakan bnyak jugaklah kan Old Man tue Tweet.Rajin betul dia.Kebanyakan dia reply Tweet orang yg dia Follow.Woah.Lucky! Actually,incident pasal Onew punya 1st Twitter yg dah tak wujud  lagi adalah kerana~Lemme tell.Berdasarkan Tweet si Old Man tue,dia Tweet  I'm not gonna press delete account this time when I want to change my password. Kesian Onew kan.Maybe waktu tue dia mmg belum biasa dengan Twitter so bnyak function yg dia tak tau kot.Umumumu~Uri Jinki ah~Tapi,skrg nie saya yakin Onew dah 'okay' dah dengan Twitter.Hahaha.That's good.Btw,sejak Onew ada Twitter nie kan,saya suka sngat panggil Onew 'Old Man'.Hahaha.Sy bnyak panggil dia 'Old Man' bila saya Tweet dia.Haunted Twitter dia yg 1st tue and also his new Twitter.Saya suka~Saya suka~Saya suka~Yeay! Btw,actually panggilan 'Old Man' tue Gibeom saya yg bagi kat Onew.Key lah yg selalu panggil Onew,'Old Man'.Yah~Old Man! Hehehe.Key panggil Onew 'Old Man' bukan sebab perangai Onew mcam orang tua, tapi pasal Onew yg paling tue dalam SHINee.That's whylah.Alololo~How cute my Babies.Saya TeamOnKey.Nadaaaaa~Actually saya TeamSemuaSHINeeCoupure! Tapi utama saya of cuzlah JongKey and OnKey.Hahahaha.Lalalalala~Okay,I should end it here.Saya harap,lepas nie Onew takkan terDelete lagilah Twitter dia yg precious tue.Cukuplah sekali Old Man tue buat saya merana kerana Haunted Twitter dia tue.Old Man~Andwae! Jinki ah~Keep Tweeting okay.Me Forever Waiting For My Ultimate Bias Joined Twitter Like Old Man and Puppy Dino Jjong.Sobs.MushuMushu.Adios.

Older Post | Newer Post