Sweet Love
Jinki ah~Wae?
Friday, June 01, 2012 | 10:53 PM | 0 comments
Hello~Hello everyone.Hah~Hari nie saya nak ckap sikit pasal namja yg kat atas nie. Kenal dia kan.Hehehe.This Chicken Dubu Guy! Onew Sangtae! Nak tau tak,nak tau tak,saya 'geram' dengan dia semalam.Onew buat saya 'sakit hati'.Saya rasa mcam nak nangis ja.Sobs.Sobs.Okay.Okay.Relax.Actually sy bukan geram n sakit hati kat dia betul-betul.Just kidding.This Guy,no one can dislike him.You gotta love him.Hehehe.So,apa kisahnya pasal cute namja nie? Lemme tell.Adakah anda semua tahu yg Onew ada buat Account Twitter pada 30 May baru-baru nie? Tak tau? Okay,skrg dah tau sebab saya dah bagitau.Mehee.Yep.Onew join Twitter.Here Onew .Dah click? 'Sorry,that page doesn't exist!'.Okay.Inilah yg buat saya 'sakit hati'.Full storynya,pada pagi 31 May,tiba-tiba ja hati saya nak online Twitter awal pagi.So,saya online then TL saya penuh pasal Onew's Twitter.Dorang ckap Onew lucu sngat.Dia bnyak block Twitter orang lain.Dia tak tau mcam mana nak guna Twitter.Then,dia hairan kenapa 'kawan'(Following) dia sikit tapi yg Follow dia balik bnyak? Hahaha.Saya terkejut+hairan.Then,saya click lah satu link nie.It's d Link to Onew's Twitter.Wah~waktu tue bukan main happy saya.Yeay Yeay Onew ada Twitter! So happy.Happy yg teramat sangat.Terus sy Follow dengan bangganya.Walaupun waktu tue,some Shawols belum pasti sama ada itu benar-benar Onew atau tidak,tapi hati Shawol saya percaya yg itu mmg Onew saya.Hehehe.Actually,mula-mula sy pun sangsi jugak,tp bila tgok org yg Onew follow ada kaitan dgan SMent punya dancer saya pasti itu dia.Tapi dia tak follow Jonghyun.Then,ada Shawols ckap yg Onew Tweet,Tweet,Tweet then delete Tweet dia.Hahaha.That's really Onew.Onew Sangtae!

Waktu sy follow dia,Follower dia ada dalam 24 ribu lebihlah.Then,lepas beberapa jam meningkat pegi 27 ribu lebih.Tweet dia cuma 1 waktu tue.Sy percaya dia ada Tweet benda lain lg tapi Shawols ckap dia delete.Hahaha.Onew~Onew~So,1 Tweet Onew tue adalah pasal Onew ckap yg Twitter nie susah then dia ucap Selamat Malam.That's all.How cute~Then,ex-username Onew pelik kan.tlqdjajrdjdy.Hahahaha.Username dia nie pun membuat saya 100% percaya yg dia Onew.Hahaha.Onew Condition.Onew Sangtae bha.Tapi actually kalo Translate pegi Korean,ada maksud actually Username c Onew tue.'Chewing' kalo tak silap saya.Muahaha.Saya asyik gelak ja bila saya tau yg Onew join Twitter.Then,saya sbgai Shawol yg happy,startlah Tweet-Tweet to Onew.Bnyak betul saya Tweet dia.Ah~I miss that moment.Lepas Tweet Onew bnyak-bnyak,saya tinggalkanlah Twitter dalam 6 jam gitue.Then,lepas 6 jam,bila saya OL Twitter balik,kat TL saya ada ckap pasal 'Onew deleted his Twitter Account'.Saya terkejut beruk.Sobs.Sobs.Waktu tue bila sy click link Twitter Onew,Twitter dia mmg dah tak wujud lagi.Not exist! I called his Twitter,'Haunted Twitter'.Yah~Old Man! Wae? Saya sngat-sngat kecewa.Rasa mcam nak nangis pun ada waktu tue.Saya sngat frust.Onew ah~Wae? Wae? Wae? Ah~Sayang.Sayang sangat.Twitter Onew hnya menjadi kenangan ja sekarang nie.Saya rindu Onew.Sy rindu that time bila saya berabis Tweet kat Onew.Walaupun dia takkan baca tapi saya tetap puas.Perasaan~Now.Sobs.Twitter Onew tak bertahan sampai 1 hari pun.Saya sangat-sngat berharap yg nanti Onew akan buat Twitter yg baru.Jinki ah~Chebal.Key~Agaknya,bilalah Ultimate Bias saya tue nak join Twitter mcam Jonghyun ah? I'll be waiting for you,Chagiya.2min too.Saya hrap nanti kalo 2MinKey join Twitter,dorang taklah deleted Twitter dorang mcam Onew.Hahaha.That's so Onew.Onew is so funny.Kwenchana Jinki ah~Thanx for making me shooo happy yesterday even it's just for a little moment.I cherish that moment.Jinki ah~Wae?

Older Post | Newer Post