Sweet Love
Le Me Is Back!
Monday, August 13, 2012 | 11:50 PM | 0 comments
Assalamualaikum everyone.Hello and Hye! *whispers* Le Me is back! Le Me is back! Le Me is back! back! back! Yayayaya.I'm back.Heee~Saya kembali! Lalalalala~I'm back only for two weeks.Sobs.Saya skrg nie di Sabah *happy* tapi lepas 2 minggu saya akan Fly High balik pergi Perak.I'm shad.Okay.Okay.Actually,this entry saya tidak akan cerita pasal life saya di Perak.This entry actually untuk pengalaman saya shopping kat KL dengan eomma and ahjumma baru-baru nie.Entry pasal life di Perak and SHINee's sy akan buat later.Heee~Amboi-Amboi! Nak jugak kan! Wah,so let's start.Chulbal~So,kolej saya start cuti 10 August baru-baru nie.Saya mmg sngat gembira.Sudah lama saya menantikan detik 10 August tue.10 August tue adalah hari yg memenatkan untuk saya actually.Bangun pagi buat apa yg patut.Kemas bilik untuk tahap yg terbersih sebab saya n roommates akan meninggalkan bilik tersayang kami tue selama 2 minggu.Walaupun penat tapi berbaloilah,sebab waktu mengemas tue hati saya DupDap semacam.Tak sabar nak jumpa family.Hauye! Hauye!

Lalala~Al-maklumlah,sebulan lebih tak jumpa family kan.Then,naik ETS with 2 classmates saya.It's a nice trip with them.Smpai jak KL Sentral,teruja and happynya kami.Lemme tell.Saya tak balik Sabah 10 August.Bcuz that 10 August eomma and  ahjumma (aunty) saya dtg KL bcuz dorang nak shopping kat KL for few days.Secara kebetulannya,uncle sy pun ada kat KL jugak waktu tue.So,dia suru Driver dia bawa kami pegi Mid Valley.Jalan-jalan kat Mid Valley then shopping-shopping apa yg patut.Lepas tue kami balik hotel jam 2 pagi sbab uncle saya tue bawa kami makan kat restoran Thailand kat KL.Then,balik hotel sebelah Pavillion tue atas sponsor baik uncle sy yg mmg selalu dtg KL atas urusan business.Hari kedua,Hahahahahha.Di suatu pagi yg indah~Sewaktu saya,eomma and ahjumma tgah bersiap-sedia untuk pegi Shopping,tiba-tiba~tiba-tiba~kami terdengar satu bunyi yg mengejutkan dari bilik sebelah.Bunyi yg amat tidak enak untuk didengari oleh jiran sebelah bilik okay.We're like~
This! Like this yo! Like this! Ah~ Dun wanna talk about that.Okay~then,kami pun pergilah Jalan TAR untuk sambung shopping lagi.Keadaan waktu tue~Ya Allah,teruknya.Banyak gila orang.Orang tolak saya,saya pun tolak orang.Dahlah panas semacam.Sabo jerlah.Actually,sy tidak expect akan ada  bnyak sngat orang shopping untuk Raya waktu tue.Paling teruk kat Sogo.Baaaaaannnnnnnyyyyyaakkkkkkkk orang! Mcam semut pun ada bila tgok dari tingkat atas.Ada satu tahap tue saya suda sngat geram and saya wish kalaulah sy ada superpower saya ingin mem-freezekan semua orang yg shopping kat Sogo tue kecuali sy,eomma,ahjumma and pekerja SOGO.Nak jalan pun susah.Sikit-sikit kena tolak.Saya geram,saya tolaklah dorang balik.Haiya~Tapi nasib baiklah,mmg bnyak jugak yg kami sempat shopping untuk raya and untuk bawa balik Sabah bagi dekat family lain.Last day kat KL,12 August! Yeah! Balik Sabah Bha! Yesterday lah tue.Heehehehe.Last day tue kami pegi Kompleks PKNS Shah Alam.Kat sini pun masih ada lagi babak tolak-menolak.Argh! Tolak sana,tolak sini.


Tapi yg best,yg best~saya terjumpa kedai yg jual K-Pop stuff.Dari jauh lg actually sy tertarik suda dengan kedai tue.Then,saya minta izin dengan eomma sy untuk pegi that kedai.Bila sy hmpiri ja kedai tue tiba-tiba saya ternampak~Jeng! Jeng! Jeng! Saya ternampak K-Pop Button Badge! Terlalu bnyak.Mata saya cari SHINee punya dulu.Then,Chajatta.Then,uncle kat kedai tue tunjukkan saya satu kotak yg penuh dengan  K-Pop Button Badge.Dia suru saya pilih di sana.Rambang mata saya.Ah~Ah~Sebelum pilih tue saya call dulu Twin Sisters saya.Dorang pun nak jugak.My Twin sisters,1 is a Triple S and 1 is an A+.So,selain pilih SHINee Button Badge,saya pilih jugak MBLAQ and SS501 punya BB.Rambang lagi mata saya nak pilih yg cntik-cntik.Hehehe.Lepas pilih BB,saya cari keychain lagi.Then jumpa lagi apa yg sy nak.Actually,selain Button Badge and Keychain,ada lagi stuff K-Pop yg lain tapi xder SHINee punya,so Le Me tak belilah.Hehehe.Btw,selain K-Pop Stuff,kat kedai tue ada jugak jual One Direction and other hollywood singer punya stuff.And suda semestinya saya turut beli 1D's BB.Hehehe.Kat Kompleks PKNS tue,orang lain shopping barang raya,saya pula shopping K-Pop stuff or atau lebih tepat SHINee,1D,MBLAQ and SS501 stuff.Puas hati owh~Lalalala~Then,bye-bye KL.See ya! Dalam kapal tue sy tak senang duduk.Tak sabar nak balik Sabah n tak sabar nak jumpa family yg lain.Then,bila nmpak ja pemandangan Sabah dari atas kapal tue,hanya Allah S.W.T ja yg tau perasaan saya.Lebarnya senyuman~Akhirnya,saya smpai jugak kat Sabah.Alhamdullilah.And here I am now,dekat my home sweet home,house sweet house.Hehehehe.Okay.I shudda stop here.Later sy akan buat entry pasal my college life and SHINee pulak okay.Annyeong GoodBye Adios.Teruskan Berpuasa Yer!
In Addition-Le Me proud with them.Louis is sho happy and proud about this! He even Tweet about this. Haha.Don't laugh at Harry's face okay.He always sing like that.Bravo One Direction! Imma Proud  Directioners :)

Older Post | Newer Post