Sweet Love
Dialog Sabahan SHINee
Monday, June 25, 2012 | 9:54 PM | 0 comments
Holla! It's me again.Sebelum saya Fly High nie,saya dah decide yg sy akan penuhkan Blog sy nie dengan beberapa entry.Tak kisahlah entry apa.Mgkin entry mengarut,entry gila,entry idiot and mcam-mcam entrylah~Well,well,tengok ajerlah tuan Bloggie nie.Hada Hangin gitue.Hehehehe.Tapi saya tak pasti pulak entry hari nie entry jenis apa.Tehee.Mehee.So,hari nie sy nak buat 'Dialog' SHINee members berdasarkan video kat atas nie.Dan Dan Dan! Dialog adalah 100% hasil ciptaan saya sendiri okay.Hehehehe.Let's start~

Jonghyun:*jalan-jalan* Aikk,bini saya ka yg duduk di sana tue?
Key: Hadoi! Penat betul saya tau.Herm~Bagus sia duduk dululah kira bintang.
Taemin: Mami! Mami! Sia mau duduk atas bahu kau.Buli ka mami?
Key: Bha nak,duduk sajalah.Smbil ko duduk smbil ko urut bahu mami ah.
Taemin: Bha yalah Mami *Taemin duduk kat atas bahu Key* Wah~Sedap bahu ko Mami.
Jonghyun: *baru smpai dekat TaeKey* Ling(Darling),Baby,apa kamu buat nie ah?
Taemin: Dadi~Nah! Balik suda kau.Marilah kau join saya sama Mami.Dadi,ko naiklah atas bahu sia.
Jonghyun:Bha! Boleh bha kalo ko baby.
Key:Arai Baby! Kau terpicit kepala mami.Sakit bha baby!
Taemin: Arai Mi.Sorry bha~
Jonghun:Baby,jangan ko kasar sama Mamimu bha.Kesian dia.
Key: Arai~Arai(Aduh-Aduh) Berat juak kamu nie.Gagar-gagar suda bahu saya.
Taemin: Mami~Mami~Jgan ko gerak.Takut sy Mami.Sy rasa mcam mau jatuh suda kita nie.
Jonghyun: Baby,baby,jangan ko takut.Dadi pegang kau,kalo ko jatuh.

Then,Minho and Onew yg waktu tue kat tempat lain baru perasan apa yg 3 orang member dorang buat.OnHo pun lari kat tempat 3 member tue sebab dorang pun nak join.

Minho: Guys! Guys! Tunggu dulu kamu Guys! Jangan kamu jatuh dulu.Saya pun mau join.
Onew:Saya pun!

Minho baru nak pnjat kat bahu Jonghyun tapi gagal.

Minho:Alalalalala~Guys! Kamurang nie.Kan sy suda suru kamu tunggu saya.Knapa kamu ndak bertahan nie?
Jonghyun:Sorrylah Bro! Siapa jugak suru ko lmbat.
Onew:Apa boleh buat lah bro.Mmg kita lambat.Ndak pa,nanti kita buat lagi sama-sama begitu ah.
JongKey2min: Bha.Yalah! Yes Leader!

Hahahahaha.Done! Nie saya rasa 'Entry Idiot' nie.Mmg byak yg sy tambah-tambah kan.Hahahaha.Ignore.Ignore.Actually,Dialog yg sy reka tue adalah slang Sabahan.Sorry kalo ada Dialog yg tidak difahami.Tujuan sy buat entry nie hanya untuk fun-fun and play-play ja.Hrap2 tiada orang yg terasa okay! Babai~I'll be back with another entry later! Entry mengarut lagi.Sorry for being over.Aha! Dadada! Chiiiaaah! *like a Ninja* I'm The King Not A Queen To SHINee's Heart.MushuMushu.

Older Post | Newer Post