Sweet Love
Random Talks
Tuesday, March 06, 2012 | 3:59 PM | 0 comments
My Louis.My LT.Hello people.3 days I'm not updating anything.So,today is d day.Hari nie sy akan bercakap tentang Random things.Actually sejak masuk bulan March nie saya rasa macam malas betul mau update blog.Macam tiada mood sy mau menaip dekat blog nie.Don't blame me.There's a reason actually.Tak lama lagi kan keputusan SPM  mau keluar n apa-apa yg sy buat macam semua x kena ja.Apa yg sy tulis pun ntah apa-apa sekarang nie.I'm too nervous.Takut lagilah.Ah~sy x mau cakap pasal tue skrg.Nanti,sy akan buat entry khas pasal apa yg sy tgah takut skrg nie.Okeyz,tukar topik lain lagi.Sjak lama suda sy x berdating dengan blog nie,sy mula dating dengan Twitter saya.Dulu,wktu mula-mula sy buka account Twitter tue,sy cakap dalam hati saya 'Sy ndak kan aktif dengan kau Twittter.Hahahaha.Nanti kalo c Jjong ada Tweet apa-apa baru sy buka kau'.Tengok tue,jahatnya saya dengan Twitter kan.But now,lain yg sy cakap lain yg saya buat.Entah kenapa,skrg nie sy lebih banyak luangkan masa di Twitter lebih drpd account sy yg lain.Macam sy sndiri pun ndak percaya yg suda bnyak sy bertweet di Twitter tue.Inilah Twitter sy yg saya sayangi.Sorry,but I locked it.

Macam-macam yg sy Tweet di sana.Krja sy tweet something yg mengarut n merepek di sana n bertweet sama Jonghyun n member One Direction (betulkah ayat saya tue?) tapi satu pun Tweet saya ndak pernah kena reply oleh dorang.Kalo c Jonghyun tue,mmg sy ndak pernah berharap dia akan reply Tweet sy sbab tau-tau jalah perangai dia tue kan.Hehehehe.Tapi bila saya tengok 1D ada reply Tweet fans dorang yg lain,hati sy nie membara.Louis,why you no reply my Tweet? Why? Why? Tapi sy ndak kan putus asa.Sy akan cuba sampai dorang reply Tweet saya.One Direction selalunya reply Tweet fans bila fans tue bgtau yg kononnya 'Hey,today is my b'day.I hope you will wish for me or retweeet my Tweets.I love you'.Then,Louis sy akan reply 'Happy Birthday'.Wah~untungnya b'day girl tue.Xper,tunggu nanti 6 June,I won't stop.Itupun,kalo 1D x sibuklah.Aigoo~memalukannya saya nie kan.Then,kdang-kadang sy Tweet Jjong dalam bahasa Korea and this all thanx to Mr Google Translate.Kdg-kdg pulak sy Tweet dia dalam BI.Walaupun,sy tau Jjong xkan blas tapi sy harap dia nmpaklah  n bacalah Tweet yg x seberapa drpd fan dia yg gila nie.Okeyz,next topic.Cuba dengar lagu di blog saya nie.Best tak? Cute tak? Comel kan lagu nie.Btw,lagu tue sy sendiri yg upload di Iron DJ and lagu tue adalah hak milik rasmi saya.Di Iron DJ jalah.Aigoo~memalukan lagilah perempuan nie.Mau jugak dia bagitau kan.Stop.Stop.Siapa yg ada tengok  Etude Kiss Note CF,mesti tau lagu nie kan.I Loike~Hey,that's SHINee CF.
Cakap pasal SHINee nie,dear Shawols,are you all excited now? Yes.I'm so excited.Guess what? I bet all Shawols already know that our boys gonna make a Comeback soon.Yes.We just have to wait in a little time.I'm so happy,happy and happy.Bila sy tau pasal ni,mmg sy ~cry,cry can't you see the music~Happy sampai cry,cry.Walaupun belum ada confirmation tapi ada banyak sudah 'ribut' yg mengatakan pasal SHINee punya comeback.Lagipun ada hint suda sikit-sikit.Walau bagaimanapun,sy tidak mau terlampau berharap sebab sy takut nanti jawapannya kecewa.But,again I believe in them.Juz wait n see.Ada juga sumber yg lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
mengatakan yg SHINee akan aktif dengan aktiviti di Korea selama sebulan sebelum dorang buat
promotion di Japan.Walaupun sekejap ja tapi itu sudah cukup untuk Shawols melepaskan rindu dengan SHINee punya comeback n aktiviti dorang di Korea.Lama jugaklah suda sy tiada dengar
apa-apa berita pasal SHINee sejak comeback hint dorang tue.Kecuali Key sy yg sedang sibuk berlatih for his coming soon musical.Kibum Hwaiting!!!!! SHINee Hwaiting!!!!!

Okeyz,okeyz.Last topic.Siapa ada tengok Astro Bella yg baru start kelmarin? Saya!!!!!! Annoyingnya saya nie kan.Sabo jerlah.Mula-mula bila sy tau yg B4U akan digantikan dengan Astro Bella mmg sy upset.Sy adalah fan kepada cerita Hindustan tau.Lepas nie,xderlah movie hindustan yg best lagi.Nak harap channel 108,movie-movie kat sana x best.Booo!!!!!!! Mmg sy marah dengan Astro Bella sbab sy fikir channel tue tayangkan drama Mexico ja.Tapi,walaupun marah sy layan jugak channel tue kelmarin.Bila sy pegi channel tue,terkejut jugak sy bila  ada drama Filipina.Apa lagi,sy sama twin sisters sy tengoklah drama tue.Tajuk dia  Fish Port Princess.Boleh tahanlah drama tue.Pelakon dia pun ok.Sy nie kalo drama Filipina mmg saya suka kalo mau dibandingkan dengan drama Mexico.Lagipun,sy byak kenal pelakon Filipina.Thanx to all d dramas n movies yg sy suda tengok.Tapi ada 1 drama Filipina yg x best ditayangkan lagi kat channel tue.Recycle drama from Astro Prima,Encantadia.Sorry,I don't like that kind of drama.The Two Of Us is better.Sy suka drama tue jugak tapi tiba-tiba ja drama tue hilang drpd AP dulu kan.Palui betul ouh.Tapi,semalam sy ada juga tengok satu drama Mexico kat channel tue.Best jugaklah.Tajuk dia Pasion Morena.Hahahaha.Tajuk pun dah lain kan.Okeyzlah,lama jugak sy menaip hari nie kan.So,I should stop here.Kalo tidak,mmg banyak lagi nanti saya mengarut.Sorrylah kalo ada sesiapa yg menyampah baca entry saya nie.Sy nie mmg suka mengarut.Itulah bakat saya.Adios.Does this count as annoying? Hahaha.

Older Post | Newer Post