Sweet Love
Menghitung Hari
Sunday, March 18, 2012 | 11:58 AM | 2 comments
Assalamualaikum everyone.Happy Sunday.Besok adik-adik semua akan kembali ke sekolah lepas seminggu bercuti kan.I know that feelings.Rasa macam malas ja nak pegi sekolah besok kan.Aikk~jangan malas-malas.Wake up! Hehehe.Apapun,Hwaiting!Yeah.Okay.Saya mmg betul-betul tengah menghitung hari sekarang nie.Menghitung hari untuk apa? Menghitung hari untuk ambil result SPM,21 Mac nie.Hari rabu.Pukul 10 a.m.Cuba hitung berapa hari lagi.Ah~betullah tue.Hanya tinggal beberapa hari,beberapa jam,beberapa minit and beberapa saat ja lagi.Saya takut, so sy takkan tulis apa-apa nombor.Semua pun tau jugak kan.Cakap pasal SPM nie,mmg saya tengah berdebar-debar and takut sangat sekarang nie.Takut yg teramat sangat.Siapa yg tidak takut kan.Saya yakin 94 liners yg lain pun mesti macam saya jugak sekarang nie.Kadang-kadang bila fikir pasal mau ambil result tue,sy rasa macam mau menangis ja.Tersangat takut.Mcam-macam yg sy fikir sebenarnya.Macamana kalau,macamana kalau and macamana kalau.Banyak betul 'macamana kalau' saya tue.What If? Sy paling takut mau tengok result Maths and Akaun saya.Sebab bagi saya,dua subjek tuelah yg buat saya tidak dapat duduk diam waktu SPM dan juga selepas SPM.Risau,risau,risau.Then,BM and BI yg sederhana dan boleh dikatakan sedikit senang pulak,sy telah buat silap for both paper.I still remember that moment.Teruk.Saya ndak kan boleh lupa moment waktu SPM.Especially moment yg sy buat silap.Okaylah,perkara yg dah berlaku tak baik dikenang kan.Tapi saya tetap takut dan risau.Arh~I'm so scared+nervous+worried+and feel like dying waiting for all this.Sy hanya mampu berdoa agar Sir/Madam pemeriksa kertas peperiksaan tue berhati perutlah.Sabo jerlah.And sy juga hanya mampu berdoa agar saya dan semua kawan-kawan 94-liners di Malaysia dapat keputusan yg cemerlang dalam SPM.Amin.Semoga kita semua dapat membanggakan orang yg kita sayangi especially,our parents.Amin.Pray For The Best.We can do it.Hwaiting!!

Dying To Know But Afraid To Find Out

Older Post | Newer Post