Sweet Love
SHINee :)
Sunday, February 26, 2012 | 4:13 PM | 10 comments
Assalamualaikum everyone.Here I am to make another entry about SHINee.First of all,I'm sorry again for messing up with ur dashboard yesterday with all SHINee pics/gif only.But,today I'm gonna wrote and talk-talk about SHINee.Okeyz,SHINee.Sejujurnya sekarang nie saya pun sudah tidak tau apa yg sebenarnya terjadi dengan SHINee.Bila fikir pasal SHINee sekarang nie saya rasa sangat sedih n rasa mcam mau menangis ja.Tapi sy mmg menangis bila baca tekan sini .Sebak betul hati sy baca walaupun kesasihan surat tue sama ada betul atau tidak belum dapat dipastikan lagi.Adakah hanya saya seorang ja Shawols yg menangis bila baca tue surat? Actually,yg membuatkan sy tambah sedih lagi bila baca surat tue adalah kerana,sekarang nie terlalu banyak rumors tentang Onew.Semua orang tau kan yg Onew sudah lama 'hilang' drpd SHINee.Kali terakhir fans nampak dia waktu MBC Gayo Daejun 2011.Dan sekarang nie sudah mau masuk bulan March.Almost 2 months already.Antara rumors yg menyakitkan hati sy tentang Onew sekarang nie adalah,boleh-boleh ada orang cakap yg Onew sekarang nie sakit tenat n pasal tuelah dia x boleh join SHINee lagi.Dia terpaksa keluar drpd SHINee pasal kesihatan dia.Rumors yg kedua,kononnya Onew ada masalah dengan SMent and pasal tuelah sampai sekarang nie SHINee belum boleh buat comeback lagi.Mmg rumors yg sangat-sangat mengarut.Saya sebagai Shawol hanya boleh tahan hati ja bila baca rumors yg ndak berguna macam tue.Saya percaya yg SHINee tidak akan berpisah.Onew tidak akan tinggalkan SHINee.SHINee akan kekal bersama 5 member.I believe in them.

Apalah,agaknya nasib Shawols sekarang nie ah?? Tidak cukup dengan penantian yg begitu lama untuk tunggu SHINee buat comeback,sekarang nie timbul pulak masalah yg lagi berat.Kalo pasal SHINee punya comeback tue,mmg saya sudah tidak kisah suda pasal tue sekarang nie.Kalo SHINee tidak buat comeback tahun nie,saya sanggup tunggu hingga tahun depan or bila-bila ja.Tapi apa yg sy ndak dapat tunggu adalah,saya mau tengok SHINee as 5 again.I want to see Onew with Jonghyun,Key,Minho and Taemin.Sy stress sekarang nie bila fikir pasal masalah SHINee.Mmg sy fangirl yg gila.Being a fangirl is not easy actually especially when our boys having a problem.Kalo tengok gambar SHINee yg ada Onew pun sy rasa sedih sangat sekarang nie.Bilalah agaknya saya boleh tengok gambar SHINee yg baru yg lengkap dengan 5 member?? Memang penantian itu satu penyiksaan.SMent,pun satu.If anything happens to Onew,please tell d fans.So,fans tidaklah risau sangat fikir tentang Onew.Ini yg membuat sy tambah menyampah dengan SMent.Jangan simpan-simpan.Jangan buat fans berteka-teki n then bila tiada apa-apa berita, dorang mulalah buat kesimpulan yg mengarut.Itu yg saya paling benci.I wonder if Onew will join Jongkey2min in Japan Tour this April.Saya betul-betul berharap yg Onew akan join dorang.Kalo Onew join,barulah SHINee namanya.Saya rindu SHINee.Saya rindu SHINee.Saya rindu SHINee.Saya rindu SHINee.Saya rindu SHINee.Saya sangat rindukan SHINee sekarang nie.I need SHINee in my life.When I see all SHINee members being together again one day,I will be the happiest girl.

Older Post | Newer Post