Sweet Love
Segmen 20 Random Questions
Friday, February 10, 2012 | 4:08 PM | 0 comments
Assalamualaikum semua.I've been tagged by Hajar to join this segmen 20 random question.Boleh click here kalau ada sesiapa mau join.So,mari kita mulakan sesi soal jawab sekarang.Chulbal~

1.Apakah nama kawan baik anda?
Asliza,Syafini and Syahirah

2.Di mana tempat weirdest anda mempunyai tahi lalat?
Perlukah saya bagitahu? Malulah.Errmm..armpit sebelah kiri.Hehehehe.

3.Siapakah guru yang paling rapat dengan kamu?
Semua cikgu ok dengan saya n tiadalah yang rapat sangat.Tapi yg boleh dikatakan rapat adalah cikgu Maths saya iaitu Miss Phyllis Leong sebab dia selalu pegi tempat saya bila waktu Maths sebab sy antara student yg lemah Maths dalam kelas.Hehehehe.She's a good teacher n I love her d most.Saya harap saya xkan kecewakan dia bila ambil result SPM nanti.Amin.

4.Pernahkah anda nyanyi secara LIVE?
Pernah.Waktu karaoke sama-sama kawan tahun 2010 and last year.Best Owh!!!! Habis sumbang lagu saya nyanyi.

5.Apakah bahagian badan yang anda suka?
Mata.Sebab nenek saya cakap mata saya 'special' walaupun saya ada 'panda-eye'.Hehehehe.

6.Adakah anda lebih suka tandas awam atau tandas rumah?
Mestilah tandas rumah.Toilet house sweet toilet house.Tiada yg boleh lawan kehebatan tandas di rumah kita kan.

7.Apakah bakat pelik yang anda ada?
Not sure tapi mungkin bakat pelik tue adalah saya pandai cakap bahasa Filipino.Pelik ka tue??

8.Adakah anda mempunyai lesung pipit?
Yup.Pipi sebelah kiri.Tapi leseung pipit tue hanya akan keluar pada waktu-waktu tertentu.

9.Apakah perisa kegemaran anda?
Strawberry!!!!! Cake,Milk,Ice Cream,Candy and Juice.Semuanya saya suka asalkan Strawberry.

10.Pernahkah anda diikat gara-gara degil?
Tidak pernah.Saya tidak sedegil n senakal itu.

11.Apakah perkara terakhir yang anda pernah tunaikan?
Errm..tunaikan janji sama ibu saya.Tolong jaga dua budak nakal.

12.Adakah anda mempuanyai lesen?
Belum lagi.

13.Pernahkah anda terfikir bahawa awan tue pepejal n boleh duduk?
Pernah juga.Ada satu movie tue saya tengok.Kalo x silap saya 'Stardust'.Dorang berdiri atas awan.Tapi  semua tue hanya fantasy.

14.Adakah anda keras kepala?
Kadang-kadang saya memang seorang remaja yg keras kepala.

15.Jenis kasut yang anda suka?
Tekan sini.As simple as that shoes.

16.Adakah anda pernah ke muzium?
Pernah.Muzium Negara n Muzium Sabah.

17.Idola anda?
SHINee and One Direction,my new obsession :)

18.Binatang yang paling anda benci?
Tikus dan cicak.And binatang yg mampu membunuh manusia.

19.Adakah terdapat satu tempat yang anda ingin pergi?
Yes.Yes.Korea.Banyak betul tempat yg saya mau pegi di Korea tue.Harap-harap nanti termakbullah hajat saya nie.

20.Suke belog yana yani tak?
Suka.Simpe but nice and cute with d flower/love background.

I'm gonna tag


Older Post | Newer Post