Sweet Love
Only 2 Days
Friday, February 03, 2012 | 4:34 PM | 0 comments
Annyeong Haseyo Yeorobun!!!!!!!! How are you all today?? Fine,rite.Good then.Cut,cut.Hye.I'm back!!!! Who cares kan? Hahahahaha. Sebelum nie saya cakap saya mau hiatus 3 hari atau lebih/kurang.Tapi saya boleh tahan 2 hari ja.Saya x tahan dengan godaan internet nie n saya seperti terdengar suara SHINee memanggil-manggil saya untuk buka fanpage dorang.Bad me.So,apalah kono' yg saya buat sepanjang 2 hari saya hiatus tue?? Hari pertama saya kasi kemaskini semua pics yg saya telah save seperti gambar SHINee n everything.Mana-mana gambar yg sy rasa ndak guna tue saya deletelah.Then move to that n that file.Dan juga videos yg telah banyak saya download yg telah memenuhkan laptop nie saya kasi pindah pegi pendrive n delete video yg sy rasa sy ndak mau tengok lagi. Then pasal saya x mau buka FB.Blog,Tumblr n SHINee Fanpage,saya buka Youtubelah.Dengar lagu Korea n saya cari eng lyrics for that song yg saya rasa saya mau tengok n amati maksud sebenar lagu tue.Lagu yg paling bagi kesan maksud dia ialah No One Else by Lee Seung Chul.Apalagi bila kita tengok movie for that song.More Than Blue.Aisshhh~memang sangat sedih.Second day pulak,tiba-tiba ja saya rasa saya mau 'bermain' dengan PhotoScape.Baru saya sedar selama 4 tahun saya simpan PhotoScape,rupa-rupanya PhotoScape nie banyak betul kegunaannya kan.Selama nie saya hanya buka 'page' and 'combine' ja untuk edit gambar.Yg lain saya ndak pernah peduli sebab saya asyik layan internet ja n jaranglah saya buka PhotoScape.Tiba-tiba pulak hari tue,saya mau tekan 'animated gif' n mulalah saya keluarkan gambar.Then,sy add photo.Bila saya add photo tue tiba-tiba ja both photos jadi gif n apalagi saya nie excited n happylah.Saya telah berjaya menemukan satu teknologi yg best.Inilah hasil gif photoscape sy yg pertama.Sy yg jakun/sakai nie apalagi buatlah gif SHINe.
Ok ka gif nie?  Hehehehe. Okeyz,for this gif ada ceritanya sendiri.Nanti saya buat entry for this special gif okeyz.My SHINee with Yeoja.Coupure?? Mollayo.Lepas tue,banyak lagilah bahagian PhotoScape yg saya sudah kaji.Dan daripada hari itulah sy telah bermain dengan PhotoScape.

Older Post | Newer Post