Sweet Love
Onew,Where Are You ? :(
Tuesday, February 07, 2012 | 7:55 PM | 2 comments
Assalamualaikum semua.Hari nie saya betul-betul ndak sabar mau pasang laptop.Kenapa? Sebab hari nie kan SHINee and other idol pergi Paris untuk Music Bank.And saya sangat pasti yg all SHINee members akan kelihatan di airport on d way to Paris.Saya sangat happy.Tapi waktu tue sy belum tau apa-apa lagi.So,dengan happynya saya buka Laptop dalam pukul 6 pm gitue.Web yg paling 1st sy buka adalah FB.Then,perkara pertama yg saya nampak di Home FB tue adalah 'Onew didn't go with the boys' di salah satu fanpage SHINee.Punya main kecewa sy waktu tue.Hati saya nie macam-macam perasaan bercampur-baur waktu tue.Sedih,marah dan kecewa menjadi satu.Hampanya saya.Terus sy bad mood n rasa down sangat.Wae?Wae?Wae? Onew,where are you now? Kenapa agaknya Onew tidak ikut SHINee pergi Paris? Mungkinkah kerana Onew masih sakit and dia perlukan rehat yg banyak? Adakah itu sebabnya? Saya macam tidak bersemangat bila saya nampak SHINee tidak cukup member.Dalam hal nie,saya tidak tau siapa yg patut dipersalahkan.Yg pastinya mmg SMent lah kan.Sepatutnya,kalo ada apa-apa yg berlaku dengan Onew,SMent patut bagi taulah.Sekurang-kurangnya,fans tidaklah risau sangat.Skrg,nie saya tengok di fanpage SHINee,banyak fans yg risau pasal Onew n tanya pasal dia.SMent mmg kejam.Susah sangatkah mau bgtau keadaan Onew yg membuatkan dia tidak dapat bersama SHINee.

Sebulan sudah Onew ndak sama-sama dengan SHINee.Saya sangat risau.Apa sebenarnya yg terjadi antara Onew dengan SHINee? Sebagai Shawol saya tidak terkecuali daripada berprasangka buruk terhadap dorang.Harap-harap apa yg sy fikirkan tu sama sekali tidak betul dan tidak akan berlaku sama sekali.Chebal~Onew ah~I know you can't hear me but where are you now? How's ur condition?? I Miss Onew Condition.I Miss to see you with Jonghyun,Key,Minho and Taemin.Please show Shawols that you are okey.If Onew still sick,I hope he will take care of himself.Chebal~Sy fikir dengan tersebarnya gambar Onew pada Lunar New Year haritue,dia sudah with SHINee lah.Sekali tengok,it's not.Sedihnya saya.Bila agaknya Onew akan kembali bersama SHINee nie? Sekarang nie,saya betul-betul tidak perlukan SHINee punya Comeback Stage 2012.Saya sudah boleh terima hakikat yg mungkin SHINee akan Comeback lambat.Kalo bulan August pun saya sudah tidak kisah.Apa yg saya mau tengok sekarang nie hanyalah Onew buat perfomance or photoshoot with Jongkey2min.Itu saja yg sy perlukan.SHINee as one.Saya mau tengok SHINee perfect as 5. Bila agaknya masa tue akan tiba?? I Miss Onew :(
Like this.When will I see this kind of pic? I really miss to see SHINee like this :(

Older Post | Newer Post