Sweet Love
One Direction :)
Saturday, February 11, 2012 | 3:19 PM | 0 comments
Hello Everyone.Today I'm gonna talk-talk about One Direction? Maybe this entry gonna be a long long entry. Any One Direction fan here?? That British cute boy group. Me!!!!! Yeah,I'm a fan of them.A new fan.Saya tau sekarang nie mmg banyak sangat orang suka One Direction.Especially girls.Am I rite? Berdasarkan pemerhatian saya,orang yg ndak minat K-Pop nie suka One Direction.Tapi kalo saya,dua-dua pun saya suka.Okeyz,sejak bila pula saya minat One Direction nie?? Since 6th February 2012.Saya mesti ingat tarikh nie sebab hari tue saya menyesal sebab saya lupa tarikh saya mula minat SHINee.Mianhae SHINee ah~So,saya x mau banana berbuah dua kali.Okeyz,mari saya ceritakan macamana saya boleh kenal and then minat One Direction nie.Saya kenal One Direction nie bila saya buka web tekan sini.Of cuz my vote goes to my SHINee.Then,saya tengok-tengoklah nama Top 10 artis lain yg tersenarai kat list tue.Dalam banyak-banyak Top 10 tue,hanya satu nama ja yg saya ndak kenal.Guess who?? Yup.One Direction.Sorry,saya sangat ketingggalan.So sy searchlah nama One Direction kat Google n tengok Wikipedia dorang.Then,terlintas di fikiran saya.'Owh~patutlah orang banyak peminat.Rupa-rupanya dorang nie muda-muda lagi'.Itu ja yg sy terfikir about them.Lepas tue,sy x fikir apa-apa lagi pasal One Direction.Until one day bila saya terdengar lagu hit dorang iaitu What Makes You Beautiful.It's on 6th February 2012.Bila saya dengar ja lagu tue tiba-tiba ada perasaan aneh dalam hati saya.Lagipun,lagu tue mmg sangat best.Me Gusta.Hati saya nie macam suruh saya search gambar dorang di Internet.Then,saya searchlah.Bila saya search gambar dorang,saya macam 'Errmm~Not bad.Comel jugak dorang'.And from that moment I started to like One Direction.It's all bcuz of d song What Makes You Beautiful.The next day n so on saya banyak search about One Direction n tengok Youtube pasal dorang.Then save gambar dorang.Fuyoohh!!!! Gigih betul saya cari  maklumat pasal dorang.Saya cari fact dorang n then main Quiz pasal dorang.I'm a new fangirl!!!!! Okeyz,bagi sesiapa yg belum kenal One Direction,let me the new Fangirl of One Direction introduce them to all of you.Let's Go.Chulbal~Which member I should start with? I have an idea.From youngest to oldest member okeyz :) Chulbal~
Full Name-Harry Edward Styles
Known As-Harry Styles
DOB-1 February 1994 (Aquarius)
Hometown-Holmes Chapel,Chesire,United Kingdom
Best thing about being in One Direction?-The four lads that I'm with
Fact-He has 4 nipples
-He was the one who came up with the bands name 'One Direction'
-He sleeps naked!!!
-He can speak French
-He doesn't like mayonnaise
Full Name-Niall James Horan
Known As-Niall Horan
DOB-13 September 1993 (Virgo)
Hometown-Mullingar,Country Westmeath,Ireland
Best thing about being in One Direction?-That we all get along
Facts-He plays the guitar
-He is left-handed
-He have an iPhone 4 and a Blackberry
Full Name-Liam James Payne
Known As-Liam Payne
DOB-29 August 1993 (Virgo)
Hometown-Wolverhampton,West MidlandsUnited Kingdom
Best thing about being in One Direction?-There is never a dull moment
Facts-He only has one kidney after getting one removed as a kid.He never touches a drop of alcohol,as he explains "It's just a choice to be on the safe side".
-He once confessed to owning a a a pair of pink hair straighteners.
-He has a phobia to Spoons
Full Name-Zayn Jawaad Malik
Known As-Zayn Malik
DOB-12 January 1993 (Capricorn)
Hometown-West Lane Baildon,Bradford,United Kingdom
Best thing about being in One Direction?-All the free clothes and I get to do what I love everyday.
Facts-He didn't have a passport a passport before he was in One Direction
-His favourite book is Harry Potter
-He's British Pakistani
-He can't swim
-Megan Fox is his ideal partner
He likes to eat chicken
-He has a spot for intelligent girls
Full Name-Louis William Tomlinson
Known As-Louis Tomlinson
DOB-24 December 1991 (Capricorn)
Hometown-Doncaster,South Yorkshire,United Kingdom
Best thing about being in One Direction?-Just the laugh we have and also I've made four new friends
Facts-He doesn't like tattoos
-He got suspended from shcool and had to retake year 12
-Louis has five sisters and the rest of the band are banned from dating his sisters
-He's a bit of joker

Okeyz,end session where I introduce One Direction.My fav member in One Direction is......I already give hint before this in another entry.I post his cute gif? Remeber?Who? The guy who like a girl who eat carrots!!!!! My Louis Tomlimson but I like to called him Louis or LT.Member yg paling tua dan juga member yang paling dan sangat-sangat bising dan suka bergurau di One Direction.In SHINee, bias saya lahir pada tahun 1991 and di One Direction pun saya paling suka member yg lahir pada tahun 1991.Is this a fate? I really love my both 91-liners.Apa yg saya perasan pasal One Direction nie,dorang pun ada bromance jugak macam K-Pop Idol.Louis and Harry then Liam and Zayn.Niall he can be with any member,I guess.Comel pulak saya tengok bromance dorang.Honestly,lepas saya minat SHINee,tiada satu group pun yg sy boleh minat betul-betul selain SHINee.I mean like watching their videos and anything like that.Suka sikit-sikit tue bolehlah.And now I found d group.Dalam banyak-banyak group kat dunia nie hanya SHINee and One Direction ja yg sy boleh tengok video dorang yg cute-cute.Ahhh~I Love Them.Ada satu hari tue,iaitu baru-baru nie bila tiada interesting news about SHINee,saya start tengok video 1D.Kalo x silap sy hari Selasa/Rabu baru-baru nie.Sy tengok MV dorang then tengok video funny moments dorang.Memang sangat lucu n cute.

Then,I started watch Louis videos.This guy is so funny.Dia paling bising dalam 1D.Then,I watch Zayn's Vas Happenin.Comelnya Zayn.Nama bapa kami sama.Hehehehe.Malik.Then,Niall fail n Harry's sexy morning voice.Banyak lagilah video yg sy tengok from 1D.Talk about Liam,saya suka dia tidak minum arak walaupun reasonnya adalah kerana dia hanya ada satu kidney.Keep it up boy.I know it's for ur own good.Then,my Louis.I Love you baby bcuz you don't like Tattoos.Bagus,Louis.Macamana saya boleh suka c Louis? Saya pun ndak tau.Tapi bila saya nmpak kenakalan n kebisingan dia di video dorang,I think he's cool.Sy juga suka suara dia.Cakap pasal suara nie,banyak juga fans yg x puas hati sebab Louis n Niall x banyak solo part dalam lagu dorang.Memang betul pun.Kebanyakan lagu dorang mmg xder part solo Louis n Niall.Hey,be fair lah please.Their voice is nice bha.But,all of 1D voice is so nice.I like Zayn's voice.Also Harry,Louis,Liam and Niall.Then,ada satu malam tue saya cuba-cuba dangar lagu One Direction yg lain selain drpd WMYB.And d result is some of their song already be my fav songs.I'm gonna list that songs later.Sy rasa member yg paling banyak orang minat di One Direction adalah Zayn Malik.Orang Malaysia banyak minat Zayn Malik.Tapi yg paling banyak follower di Twitter is Harry.Btw,saya suka sangat dengar slang British dorang bila dorang bercakap.Cuteness Overload.Tapi semua pun popular n ada peminat sendiri.Okeyz,until here I talk about my One Direction.Sebelum tue,ini list lagu One Direction yg saya suka n telah selamat masuk dalam MP3 saya.Enjoy :) Juz click on that song title okeyz (^_^)


Done :)



Older Post | Newer Post