Sweet Love
Forgive And Forget
Thursday, February 23, 2012 | 8:22 PM | 0 comments
Hello everyone.This is my 4th entry for today.Sekarang nie,saya mau cakap pasal Block B pulak.Saya pasti mungkin semua Kpoppers suda tau pasal controversy yg melanda Block B baru-baru nie kan.Kalo mau tau apa yg terjadi dengan Block B tue,bolehlah tekan sini.Saya cuma mau tambah di sini yg artis lain x payahlah nak masuk campur dalam hal nie.Saya harap SHINee tidak akan sekali-kali masuk campur dalam mana-mana hal yg sebegini.Lebih baik kalo dorang berdiam diri sahaja.Saya takut kalo perkara sebegini terjadi kepada SHINee dan saya betul-betul berharap yg hal sebegini tidak akan terjadi kepada SHINee atau mana-mana idol.Sebenarnya,sejak hal nie berlaku sy mmg sangat kesiankan Block B.Everybody makes mistakes.We must learn to forgive and forget.Saya hairan owh,kenapa hal Block B nie dibesar-besarkan padahal ada lagi artis di Korea tue yg kesalahan dorang jauh lebih teruk drpd kesalahan Block B nie.Walaupun sy mmg minat Korea tapi harus saya akui yg Korea mmg suka sangat bersikap bias.Maksud saya dorang tengok 'nama' artis tue.Korea tengok standard artis.Kalo artis tue hebat, walau macam mana pun kesalahan yg dia buat,berita pasal keburukan artis tue akan hilang begitu saja seperti angin selepas beberapa hari.Itu adalah satu-satunya perkara yg sy tidak suka tentang Korea.Juz watch this video.
Terus-terang saya katakan,saya rasa sangat sedih bila tengok video di atas nie.I'm not a BBC (Block B Club) tapi bayangkan kalo Kpoppers yg lain berada di tempat BBC sekarang nie.Aigoo~rasa macam mau menangis pun ada bila saya tengok video nie.Kalo suda nama Haters tue mmg selamanya kamu akan jadi Haterslah.This is all Haters fault.I hate Haters!!!!!! Wahai Haters-Haters sekalian,udah-udahlah tue.Haters ndak kesiankah tengok Block B begini? Zico pun sudah shaved his hair sebagai tanda minta maaf.Juz forget and forgive about what they do.Haters fikir dorang tue perfect and baik sangat ka?? Sedar diri lah sikit Haters!!!! Kamulah orang yg paling ndak guna and tiada kerja sebab kerja kamu cuma benci sana n benci sini.Arrghhh~geramnya saya sampai saya tidak boleh kawal kata-kata saya hari nie.I'm sorry for my harsh words.Sy pasti lepas nie,Block B akan lebih berhati-hati dengan kata-kata dorang.Jadikan kesalahan yg sebelum nie sebagai pengajaran buat selamanya.Kakak saya cakap kan,sejak hal nie terjadi kepada Block B,dia tiba-tiba minat pulak dengan Block B.Pity them.I know BBC will always love and support them.I will always support Block B too.Please Be Strong Block B.

Older Post | Newer Post