Sweet Love
Breaking Dawn Part 1
Sunday, February 19, 2012 | 3:18 PM | 0 comments
Assalamualaikum semua.Hari nie saya x berapa sihat.Semalam asyik bersin sana n bersin sini and sekarang nie suara saya pun dah kedengaran lain.Tapi xperlah,bukan teruk sangat pun n hari nie saya mau buat entry pasal apa?? Tengok tajuk.Yup.Yup.That beautiful movie.Okeyz,sy tau kali nie pun saya sudah ketinggalan jauh lagi kan.Macam Ombak Rindu jugak dulu tapi yg movie ni lagilah saya ketinggalan kan.Orang lain sudah tengok movie nie beberapa bulan yg lalu tapi saya baru tengok movie nie semalam dengan kakak saya.Hehehe.Xperlah asalkan sudah tengok kan.Movie nie sy tengok drpd CD yg sy beli hari Rabu yg lalu waktu jalan-jalan sama kawan.Murah ja.Kalo ada sesiapa yg belum tengok movie nie,cepat-cepatlah tengok sebab anda tidak akan rugi atau menyesal bila sudah tengok nie movie.Mmg sangat-sangat best.Saya bagi 5/5 bintang.Bagi saya Breaking Dawn part 1 nie kalo mau dibandingkan dengan Twilight Saga yg sebelum nie iaitu New Moon and Eclipse mmg this is the best.Kalo Twilight tue,memang best.Sebab itulah yg 1st sekali punya kan.Honestly,New Moon and Eclipse saya x tengok sampai habis esp New Moon sebab watak Edward sikit ja kat sana.Saya suka Edward Cullen.Hehehe.That handsome Vampire.So,overall sy paling suka Twilight and Breaking Dawn Part 1.BD Part 1 nie sangat sweet and romantic gitue.Especially that honeymoon part.Edward,why you so cute and macho??  Comel owh newlyweds couple tue and sweet too.Edward is so romantic.Terpikat betul saya dengan  cara Edward layan Bella waktu dorang Honeymoon.Tapi tolak part yg TUT tulah okeyz.Hihihihi.This part is so sweet.
Aww~Sweet rite.Tapi lepas ja dorang honeymoon Bella terus pregnant and start from that part mmg ada rumit sikitlah movie nie.Poor that Baby and poor Bella too.Mula-mula Edward macam x mau terima baby yg ada dalam kandungan tue tapi bila dia dapat dengar fikiran Baby tue terus dia berubah hati.Aww~Such a sweet father.Ada juga part yg lucu dalam BDP1 nie.Waktu Bella kena suruh minum darah, Jacob was like stay away from Bella.Dia geli.Honestly,I don't really like Jacob's character tapi dalam BDP1 nie saya suka pula tengok dia.Mungkin sebab dia tidak berapa mengacau Edward and Bella lagi kan.And dia banyak juga tolong Cullens dalam movie nie.Tapi watak yg sy paling x suka dalam all book n movies is that Volturi group and sespecies dengan dorang.Actually bila saya tengok movie nie semalam,saya tak sangka yg durasi for this movie is less than 2 hours.Selalunya,Twilight and other saga kan durasi dia lebih drdp 2 jam.Yalah,mungkin sebab movie nie ada 2 part kan.And I hope BD Part 2 will be as great as this movie.I know it's a happy ending.Sy ada baca buku Breaking Dawn nie sikit-sikit tapi sy baca last page ja.Kwan sy yg bawa pergi sekolah waktu tue n sy pun pinjamlah tue buku sekejap.Lagipun buku tue tersangatlah tebal.Okeyz,I left again with this cute gif.I Love Edward and Bella couple.Also d real couple too.I wish Robbert Pattinson and Kristen Stewart will end up like this one day.Hehehe.My wish.


Older Post | Newer Post