Sweet Love
1st Fanfinction@Oneshot-Fiveshot
Saturday, February 04, 2012 | 8:25 PM | 0 comments
Assalamualaikum.Annyeong Haseyo Everyone.Seperti yg saya cakap di post saya sebelum nie,this is a special entry for that Gif above.How is it? I know it's kinda weird rite.Too big.Sorry for my mistake.Okeyz,tajuk hari nie mcam interesting ja kan.Fanfiction!!!!!! Actually Gif yg saya buat di atas tue mungkin adalah untuk Fanfiction saya yg akan datang.Wait,wait,wait.Mungkin fanfiction mungkin juga oneshot.Of cuzlah it's SHINee's story.Actually idea nie datang waktu saya 'bermain' dengan Photoscape beberapa hari yg lalu.Sy boring-boring then tiba-tiba sy rasa tangan nie gatal pulak mau bermain dengan gambar SHINee.Mula-mula saya pilih gambar c Key n lepas tue sy pilih gambar Korean Girl.Daripada situlah saya mula keluarkan gambar SHINee member n pasangkan dorang dengan gambar Korean Girl yg telah banyak saya save.Gigih saya pilih gambar  Korean Girl yg match dengan SHINee member n gif di atas tuelah hasilnya.Then,saya terfikir,kalo saya buat fanfiction based on that gif  mesti best kan.So,why not?? Kalo chingu perasan,Gif yg di atas dengan Gif di entry saya sebelum nie ada sedikit perubahan kan.Konon-konon Gif yg di atas adalah poster for my Fanfiction lah bha.Hehehehe.SHINee with their couple ikut turutan that Gif.Hahahaha.Sy rasa sayalah orang pertama yg buat poster Fanfiction menggunakan Gif.Maksud saya gif yg mcam di atas.Then guna Photoscape pulak tue.Sorrylah,kalo tak cantik n nampak mengarut.Pelik lagi tue.Haritue,sy ada jugak cuba download Photoshop tapi tak taulah apa yg jadi lepas tue.Hehehehe.

Sebenarnya,fanfiction saya nie memang belum confirm lagi bila saya akan start.Tapi memang satu hari nanti saya akan buat.Saya pun tak tau bila hari tue akan datang sebab Isnin-Jumaat saya memang x boleh buat sebab saya kena jaga my 2 little cute naughty cousins.Pukul 5-6 pm baru boleh online.Kalo malam mmg susah sikit mau buat sbab kakak saya pun mau guna laptop ni jugak kan.Tapi kadang-kadang kalo bernasib baik boleh jugak saya online awal-awal.So,hari Sabtu dan Ahad jalah saya boleh buat.Itupun bergantung kepada mood dan kerajinan saya.Tapi bila fikir pasal fanfiction nie kan mmg saya terus excited.Rasa mcam bersemangat mau buat. Raihan Hwaiting!!!! Okeyz,actually fanfiction saya nie ada 5 cerita.Sebab SHINee kan ada 5 member.So,adakah itu dinamakan Fiveshot?? Wujudkah nama Fiveshot dalam fanfiction?? Saya pun ndak tau.Huhuhuhu.Saya bercadang mau buat pasal kisah cinta yg berlaku pada (musim) 4 Seasons.Well,well tajuk pun dah nama 'Love Story' kan.Spring,Summer,Autumn and Winter.Tapi,tapi,tapi SHINee kan ada 5 member dah hanya 4 Seasons ja yg wujud.So,I was thinking yg mungkin salah seorang member,his Love Story ada kaitan dengan all 4 Seasons tapi his Love Story akan lebih kepada musim Hujan.Rain.I Love Rain.And that member will be Key.Saya bagi sedikit spoiler okeyz.Member with his  love Season.

Spring-Onew and girl character
Summer-Jonghyun and girl character
Autumn-Taemin and girl character
Winter-Minho and girl character
Special Case
Rain-Key and girl character

Yang 4 Seasons tue saya bahagikan dengan 4 members based on that gif above.Saya tengok gambar dorang and then I decide.And once again,I'll make another entry for my short Fanfiction@ Fiveshot part 2.So,for d part 2 entry saya akan confirmkan nama all d girls character and full synopsis.It will be in Malay language.Saya  belum pro-english lagi untuk buat Fanfiction dalam bahasa English.Hehehehe.So,until here.This entry will be continued.But not for d next entry.Again,sorry kalo Gif saya diatas tue nmpak mengarut untuk dijadikan Fanfiction-Fiveshot.Sekarang nie saya terlalu rindu dengan SHINee.Pasal tuelah saya mau buat ff pasal dorang.Shawols,janganlah marah okeyz kalo saya pasangkan SHINee dengan girls at d Gif above.Aww~I Miss SHINee :( SHINee ah~I Really Miss All Of You.Palli Turawa :) Annyeong.Aigoo~I'm such a Babo.

Older Post | Newer Post