Sweet Love
Thursday Story
Thursday, January 19, 2012 | 11:49 PM | 0 comments
Hello~Hello~Wah!!! Tadi Thursday Morning and sekarang nie pulak Thursday Story.So,ada apa dengan Thursday Story?? Another simple story.Okeyz,so let's start with Thursday Story.Chulbal!!!!! Aww~I miss that 'chulbal' word.It reminds me to my SHINee 30 Days Challenge which already finished :( Stop.stop.Bha,marilah sy kasi cerita apa yg terjadi tadi waktu sy sama girlfriend saya jalan-jalan.Sejujurnya,tadi saya betul-betul sudah terikut-ikut dengan perangai Key yg tidak pandai berjimat-cermat itu.Hehehehehe.Boros betul saya.Saya sendiri pun ndak sangka yg saya akan beli byak barang tadi.Mari saya listkan apa yg saya beli tadi.Makanan and Straw Villa(minuman fav saya),sticker cute yg berbentuk 'key'(sy kalo nmpak 'key' skrg nie mmg wajib beli),pencil box,file,kipas,patung,3 buah komik Gempak Starz,CD Flower Boy Ramyun Shop and CD Sunshine Angel.Memang terus pokai.Inilah akibatnya kalau kita terlalu suka dengan orang yg suka shopping nie.Bong,Saranghae <3.Selalunya kalo beli CD saya beli CD jalah tue ndak pernah beli Komik n CD sekaligus.Nasib baik kawan saya tue belanja saya makan.Then malang nasib saya n Syafini hari nie sbab Centre Point yg kami pegi tue blackout selama lebih drpd 3 jam.Terpaksalah berpanas-panas sekejap.Then kami jalan-jalan and shopping-shopping and talking-talking gitue.Last,masa untuk pulang.Kami berpisah di stesen bas sebab bas yg kami naik lain.Btw,bila saya nampak budak-budak sekolah baru pulang dari sekolah tadi dengan pakai uniform sekolah lain juga saya rasa.Rasa rindu pulak mau pakai baju sekolah balik.Saya terfikir juga tadi~Ah,saya ndak kan pakai lagi uniform yg mcam dorang pakai~Mmg rasa janggal jugalah.

Older Post | Newer Post