Sweet Love
This Is The Time
Monday, January 30, 2012 | 10:14 PM | 0 comments
Assalamualaikum.Hello Yeaorobun :) Sebelum saya buat entry yg berkaitan dengan tajuk hari ini,saya mau cakap-cakap sikit pasal AJL 26 semalam.Mesti banyak orang tengok kan AJL semalam.Wah~happynya saya bila Hafiz menang.Terharu pun ada jugak.Siapa sangka kan persembahan Hafiz yg begitu simple dengan baju yg paling simple boleh menang.Itulah rezeki namanya.Tapi persembahan Hafiz mmg sangat-sangat best.Cayalah Hafiz!!!!!! 

Okeyz,so marilah saya mulakan entry saya hari nie.Tajuk dia tue lain macam ja kan.Apa yg 'This Is The Time'? It's time for me to Hiatus.Apa itu Hiatus? Tekan sini.Hah,lebih kurang macam tuelah.Tapi saya punya hiatus nie bukanlah rumit sangat.Hiatus saya nie bermaksud saya ingin rehatkan diri saya daripada Internet.Akan tiba juga masanya nanti kan bila saya perlu tinggalkan semua benda nie.So,untuk beberapa hari nie,saya ingin akan rehatkan FB,Blog,Tumblr n apa-apa yg berkaitan dengan SHINee.Mungkin dalam 3 hari begitu atau lebih atau kurang,saya pun x tau.Apa yg membuatkan saya ingin Hiatus? Sebabnya xlah banyak sangat.Tapi sejak beberapa hari nie,saya rasa down sangat especially hari nie.First,sebabnya ofcuzlah SHINee.Mesti orang fikir saya nie gila kan pasal terlalu 'into' sangat dengan SHINee sampai boleh jadi macam nie.Maybe it's true.Selama nie mmg sudah terlalu bnyak saya buat post pasal 'Bilalah SHINee mau Comeback nie'.Tapi saya tau semua tue mmg langsung tiada gunanya.Kalau saya buat post pasal itu sampai sejuta pun tetap tiada kesannya.I juz want to express my feelings.

And sampai sekarang mmg tiada langsung berita pasal SHINee's comeback.Saya pun ndak tau sampai bila lagilah Shawols perlu tunggu nie.Ada yg cakap bulan Feb ada jugak yg cakap bulan March.Last-last dua2 pun ndak betul.Bagus sangatlah tue.Sebagai fan saya tau saya perlu sabar menunggu tapi it's like Shawols have been waiting for so long.Kadang-kadang saya fed-up sangat dengan semua nie.So,seems like today gonna be d last day I talk about 'When Will SHINee Comeback?'.Buat masa nie saya perlu berehat daripada SHINee.Tapi,tapi,tapi of cuzlah sekejap jer.Tak boleh lama-lama.That group named SHINee.Siapa tau kan bila lama suda saya ndak buka news pasal SHINee tiba-tiba ada berita yg saya nanti-nantikan itu.Hahahaha.That's only my wish.Saya tau itu xkan berlaku.Apa yg saya harapkan  sekarang nie adalah,saya harap SHINee akan buat comeback sebelum saya sambung pelajaran  pegi mana-mana sajalah yg saya dapat nanti.Insyaallah.

Second thing,sekarang nie best fren saya ada problem yg sangat besar.And sebagai best fren dia,saya pun turut terkena tempias dengan problem dia tue n saya rasa sedih,stress n down sangat.Sy harap nanti dia akan ok seperti sebelum ni.Last thing,Key!!!!!!!! Click here first.Okeyz,sekarang nie poll tue Top yg leading kan.Key is second.That's not my problem anymore.Sebelum nie and beberapa hari yg lalu,Key yg leading that poll.So,banyaklah fans yg cakap-cakap benda buruk pasal c Key.Macam-macamlah dorang comment yg buat hati saya nie panas n berapi bila baca.Saya apalagi sebagai Locket saya tidak akan biarkan orang lain cakap buruk pasal c Key.Apalagi Key langsung tidak bersalah n tidak tau apa-apa pasal semua nie.Sy lawan balik bila dorang cakap benda bruk pasal c Key.Dorang cakap c Key ndak pandai rap.Dorang bandingkan Key dengan that n that boys.Dorang ckap Shawols itu n ini.Dorang cakap c Key ndak layak kena vote sebab dia bukan rapper.Saya taulah Key bukan rapper utama di SHINee.It's Minho.Tapi saya pun heran jugak kenapa Minho tidak tercalon sebaliknya c Key pulak.But,comeonlah,Key is a rapper too.Arrghhhh!!!! Geramnya saya!!!!!! Saya sangat geram.Rasa mcam saya mau tampar-tampar ja orang yg komen buruk pasal c Key tue.

Saya paling benci bila orang lain cakap-cakap benda buruk pasal SHINee bila apa yg dorang tau tentang SHINee adalah nama SHINee sahaja.Saya benci!!!!!! Itulah yg berlaku di poll nie.Yg buat saya marah lagi,ada orang berani tuduh yg diri dia tue Shawols n berani cakap yg that guy is better than Key.Hello~Hello.As a Shawol especially Locket I would never say that thing.Sy tidak akan sekali-kali membandingkan atau merendah-rendahkan SHINee dengan group lain.Sebagai Shawol saya yakin dengan kemampuan SHINee.SHINee is the best.Saya jugak berani cakap yg Key is better than that guy which dorang agung-agungkan di poll tue.And sekarang saya tau mesti ramai orang yg comment kat poll tue sekarang suda happy sebab that guy already beat Key.Tahniahlah kepada kamu semua *******.Tidak sia-sia kamu semua kutuk c Key kan.Mesti kamu happy sangat kan.Happy tak terkata bila Key sudah kalah.Teruskanlah.Teruskanlah dengan sifat bangga diri kamu yang terlalu tinggi tue.Okeyz,saya tau yg sekarang nie sy mmg sudah terlebih emo suda.This is all bcuz of that crazy ******* yg suda cakap buruk-buruk pasal c Key.Kalo ya pun x puas hati,janganlah rendah-rendahkan c Key pulak.Shawols tiada pun rendah-rendahkan that guy tapi all that crazy ******* started to say bad things about Key.

Walaupun Shawols kat sana macam sedikit emosi termasuk saya tapi apa yg sy nmpak kami semua tiada cakap benda bruk pasal idol lain yg tercalon.Bukan macam that crazy ******* yg tak habis-habis kutuk c Key.Saya sakit hati bila tengok semua comment tue.Ada jugak orang cakap kalo kita sakit hati jangan tengok tapi saya x dapat tahan diri saya daripada baca semua comment-comment tue.Saya ndak kan biar that crazy *******.Saya taulah x semua orang cakap benda bruk pasal c Key di sana tapi bila sy nmpak ja ayat buruk yg dorang tulis pasal c Key mulalah hati sy nie rasa panas sangat!!!!!! 

Tapi baguslah juga sekarang nie sebab kurang suda comment buruk pasal c Key.Now all d fans are comment their idol name like Key Key Key Key Key Key Key Key Key Key Key Key Key Key Key Key Key Key Key Key Key Key.Kasi penuh ruang comment lah tue.Kalo semalam punya comment lah yg paling menyakitkan hati.Sebagai fans,tiada satu fans pun yg mau nama idols dorang diburuk-burukkan n di rendah-rendahkan kan?? Itulah yg terjadi sama saya.Pasal itulah sekarang nie tiada tapisan lagi dalam entry saya for today.Adakah perbuatan saya itu memalukan?? I guess so.Saya cuma mempertahankan idol saya. Saya tau poll nie tiada bagi apa-apa award pun.For me this is juz a game.Fan-war?? Hahahaha.Yesterday,ya.Today,not.

Okeyz,okeyz.I think I should stop now.Panjangnya post saya hari nie kan.Bahasa saya pun kedengaran agak kasar n jahat hari nie.Saya rasa ini bukan kali pertama saya buat post marah-marah macam nie tapi saya rasa ini yang paling teruk.And ini juga yg paling panjang.Yg baca entry nie janganlah terasa kecuali kamu adalah salah seorang yg kutuk c Key di poll tue.Hehehehe.Juz kiddin.So,from now on I will forget about SHINee and all d internet things.I want to take a short break.So,until here Bye-Bye.Mianhada Saranghanda.

Sekejap-sekejap.Sy mau cakap sikit lagi pasal SHINee nie.Chukahae Taemin for doing a really good job at Immortal Song 2.Chukahae Minho for ur great acting in ur new sitcom called The Salamander Guru and the Shadows.Chukahae Key for have been chosen as one of d cast for a new musical called Catch Me If You Can.SHINee Junior~I really proud with all of you.Shawols n Noona are proud with you.Juz do d best for now and d future.SHINee Seniors~Where are you?? Palli turawa especially our Leader.We Miss You.Lastly,SHINee palli turawa.Shawols are waiting for all of you to rock d stages later.I can't wait!!!!!!!Chincha,Annyeong (^_^) *panjangnya post.teda orang sanggup baca nie kan.hehehehe*


Older Post | Newer Post