Sweet Love
The Story Of 1st January 2012
Sunday, January 01, 2012 | 11:22 PM | 0 comments
Assalamualaikum.Hari nie merupakan hari pertama bagi tahun 2012.2011 suda beberapa jam meninggalkan kita.Ini merupakan entry pertama saya bagi tahun 2012.Hehehehe.Mau jugak sy bagitau kan.Okeyzlah,ada beberapa perkara yg terjadi pada saya di tahun baru ini.Ada dua ja sebenarnya.Before that,I'm not gonna update my today challenge in both blog cuz don't have much time.Let's start with 1st story first.Chehh~Macam buat challenge ja sy kan.Tadi dalam pukul 10 .m gitue,saya sama kakak kembar saya yg pertama pergi jalan-jalan sekejap di Centre Point.Centre Point tue antara tempat yg paling famous and wajib dikunjungi oleh remaja-remaja di KK.Wah~Skemanya ayat saya.Actually lama suda sy ndak pegi CP nie sbab SPM.Tapi lepas SPM,saya malas jugak mau jalan.Ada 2 kalilah sy pegi CP baru-baru nie.Saya nie lebih suka duduk di rumah kecuali kalo betul-betul ada barang yg saya mau beli,baru sy ikut jalan.So,sejak minggu lalu lagi bha sy mau beli komik tapi tiada kesempatan.And today is d day.Sampai 3 buah komik saya beli tadi.Saya juga beli cd lagu2 SHINee.RM 5 only mah~Hehehehe.Then saya ronda-ronda lah di sana sama kakak saya and dalam pukul 2 pm lebih gitue kami baliklah naik bas.Tiba-tiba dalam bas tue,sy terjumpa dengan kawan lama saya.Kawan lama lah sebab lama sudah ndak jumpa kan.Kami cerita-cerita2 lah sikit dekat bas tue.Sekarang nie kawan saya tue kerja kat hotel.Saya pula kerja jadi nanny.I'm The Nanny.Hehehehehe.Sampai ja rumah saya terus tidur sebab penat berjalan.*sleep*sleep* The End of 1st story.Now let's go with 2nd story.Chulbal!!!!!!
~My My My You're My~
Errmmmm~Kalo tengok gif kat atas nie,suda boleh agak bha kan 2nd story yg sy mau cerita nie.Say it.Yes.It's SHINee.Ini sambungan daripada 1st story okeyz.Bila sy bangun daripada tidur dalam jam 5.30 pm gitue,kakak kembar saya yg satu lagi terus pergi tempat saya.She's d one which I edit her blog.Dia cakap 'Noi,ko tau ka apa lagu baru SHINee?'.Saya yg masih mamai tue dalam keadaan sedar dan separa tidak sedar terkejut.Macam tiada reaksi nie saya.Lepas tue sy cakaplah 'Apa?'.Kakak sy balas 'Superhero.Tadi trending kan di Twitter.Dorang comeback early 2012'. Lepas tue sy cakap lagi 'Owh~Superhero.Aku pernah dengar bha rumor pasal tajuk lagu tue.Ndak sangka pulak betul.Confirm suda ka?'.Kakak saya cakap 'Ya'.Then,saya mandi.Actually waktu tue sy langsung belum tengok laptop.So ndak tau-tau apalah.Lepas mandi tue,tiba-tiba ja saya rasa macam lain nie diri saya.Reaksi saya bila saya tau pasal comeback SHINee lambat.Lepas beberapa minit,barulah saya rasa macam mau menangis,happy and macam-macamlah.Waktu tue,hanya Allah S.W.T ja yang tau perasaan saya.Saya terlalu gembira sampai rasa mau menari and melompat.Bila saya buka FB,banyak jugalah suda orang cakap-cakap pasal SHINee's comeback.So,it's confirmlah kan.Yeah!!!!!! I'm so happy.This is a really really good news for Shawols.Tidak sia-sia penantian Shawols.Satu daripada wish saya sudah termakbul for 2012.Amin.Harap-harap wish saya yg lain pun termakbul juga nanti.Insyaallah.Baru jugak semalam kan,lepas saya tengok persembahan SHINee di MBC Gayo Daejun,saya bercakap dalam hati 'Kan bagus kalo SHINee umumkan pasal comeback dorang di ending'.Tapi lepas tue saya fikir 'Ah,ndak mungkinlah'.Saya betul-betul ndak sangka apa yg sy terfikir tue jadi kenyataan walaupun SHINee x umumkan di ending.Lagipun,rupa-rupanya SHINee mmg suda bagi spoiler bha lepas drg nyanyi lagu Lucifer semalam tapi MBC cut that part.Nasib ada MBC.Walaupun saya marah sama MBC tapi sy gembira jugak sebab hanya MBC ja yg jemput SHINee buat perfomance di stage.KBS and SBS jahat walaupun SBS ada jemput Jongtae.Bagi saya,persembahan SHINee di Gayo Daejun semalam adalah paling hebat.1st time kita tengok SHINee jadi rockstar dengan band sendiri.Cayalah SHINee!!! I'm a proud Shawols.Yeah.Let's see SHINee's gretest perfomance for 1 January 2012.Ini adalah hadiah tahun baru   yg cukup indah from SHINee to Shawols.Kamsahamnida SHINee.Taraaaa!!!!!!
This is Great,Awesome,Fantastic,Freaking Hot.Yeah!!!!! SHINee is back!!!!! Wohooo~Who runs 2012?
SHINee.SHINee gonna make 2012,their year.Yes.Yes.It's SHINee's year.In Korea for 2011 there's no much SHINee in stage but 2012,SHINee gonna redempt it.Be ready.Oppss~I'm too proud.Make 2 Comeback stage for 2012 my SHINee!!!! I really like d whisper of  'Lucifer' at d begining of this stage but it's  not too clear and also d fanchants from Shawols.'Lee Jinki,Kim Jonghyun,Kim Kibum,Choi Minho,Lee Taemin,SHINee~ Lucifer'.Then Jjong,'The Lucifer'.SHINee sings,Shawols 'Mukinchae'.Owh~The remix part is d best.Rock it Babeh!!!!!!! Minho's rap,I can't help it.Hot.
Okeyz,this is d part where MBC cut.I take Jjong's bcuz he's too hot when he whisper 'SHINee is Back~'.Juz look at d way he walks with that hot music on.
Woah~Sexy and hotness overload.I want to whisper too.~SHINee is Back~SHINee is back~SHINee is Back~I keep whisper that 3 words again and again.Thank You SHINee.I'm satisfied now.So,it's early 2012.Make it faster.I can't wait anymore.I want to see SHINee SHINee SHINee SHINee SHINee on Music Back/Inkigayo/Music Core this January/February.Make it SHINee.Owh owh~Such a long post for todayNot that long.Huhuhuhu.I need to stop.Okeyz.Adios.Watch out,SHINee is Back :)


Older Post | Newer Post