Sweet Love
Not A Student Story
Thursday, January 05, 2012 | 3:08 PM | 0 comments
Assalamualaikum.Hello~Hello~Semalam dan hari ini masih tiada apa-apa berita pasal SHINee.Agaknya apalah yg dorang tengah buat sekarang nie?? Ermm..mungkin dorang tengah berehat,praktis and shooting a new MV.I hope so.Sampai sekarang pun masih belum ada confirmation date for SHINee's comeback.Saya tunggu punya tunggu and tetap menunggu.Hari nie jugak sudah masuk hari kedua adik-adik bersekolah selepas sebulan lebih bercuti.Bila cakap pasal sekolah nie,saya tiba-tiba teringat waktu saya dan kawan-kawan masih digelar sebagai 'pelajar sekolah'.Waktu cousin sy yg Form 4 cakap pasal ex sekolah saya tue semalam,terasa jugak rindu pada sekolah saya yg tersayang tue.Dia bilang bnyak suda pembaharuan yg dibuat di sekolah saya tue.Cakap pasal sekolah jugak saya mmg sangat yakin yg saya akan kembali ke sekolah pada satu waktu yg tertentu iaitu bila ambil result SPM.Ayoyoyo~Takut and nervous owh bila fikir pasal result SPM nie.Saya harap saya dan semua 94 liners mendapat keputusan yg cemerlang dalam SPM nanti.Amin.Walaupun saya sudah tidak bersekolah tapi saya tetap rasa macam orang yg bersekolah sebab setiap malam since buka sekolah nie saya perlu seterikakan baju sekolah adik lelaki saya.Yang bezanya kalau tahun lalu lambat sikit mau seterika sebab ada uniform saya sekali tapi tahun nie sekejap ja.Best jugak.Hehehehe.Yang bestnya kan bila students Form 5 2011 kat sekolah saya tue suda habis sekolah,kebanyakan cikgu yg ajar kami pun pindah.Especially guru kelas tingkatan saya iaitu Cikgu Fikry pun pindah pergi Kelantan bersama family dia.Cikgu BI n BM pun kena tukar pergi Semenanjung.Memang sehati sejiwa lah kami.Btw,saya sangat sedih bila tau yg T-Max suda disband.Sayangnya.Dorang disband sebab mau fokus dengan aktiviti secara individu.T-Max nie orang kenal since lagu dorang Paradise jadi main OST for Boys Over Flower.Kim Joon <3.Tapi lagu dorang yg paling saya suka ialah Fight The Bad Feeling also OST for BOF.Walaupun dorang suda disband tapi saya harap satu hari nanti T-Max akan bersatu semula.Bila dengar pasal group yg disband nie saya jadi sensitif pulak.Takut pun ada.Ah~Fight The Bad Feeling~Fight The Bad Feeling~Lagu FTBF ada dua version iaitu rancak n ballad.Dua-dua pun saya suka.Lirik lagu nie mmg bermakna.Tapi saya akan post yg versi Ballad punya di sini.It's such a very sweet song.Enjoy :) I Must Fight The Bad Feeling.

Older Post | Newer Post