Sweet Love
MBLAQ Hello Baby
Sunday, January 22, 2012 | 3:01 PM | 0 comments
Assalamualaikum..Aww~comelnya gambar di atas nie kan. After SHINee habis Hello Baby saya x tengok Hello Baby yg seterusnya.Tapi kali nie saya tertarik pulak denga MBLAQ Hello Baby!!!!! MBLAQ and also their babys Lauren,Leo and Dayoung is so so so cute.Cuteness Overload <3.Semua baby MBLAQ kali nie adalah mix Korean dengan negara lain.Kalo x silap saya Lauren mix Canada,Leo mix France n Dayoung mix Vietnam.Pasal tuelah muka dorang semua cute-cute.Eee..geramnya saya tengok.Comel betul.Ep 1 suda ada tapi belum ada Eng Sub so saya tengok yg sikit-sikit punya jalah.Bila saya tengok MBLAQ Hello Baby nie,teringat jugak saya dengan SHINee Hello Baby with cutie Yoogeun.Aww~I want to see  SHINee and Yoogeun together again.Can I? Okeyz gambar yg di atas tue x jelas sangat kan muka Lauren,Leo and Dayoung so I'm juz gonna post this.
Mari saya kenalkan MBLAQ's baby bagi yg belum kenal.Okeyz,d one with Seungho is Lauren,d boy with Thunder is Leo and  d little cutie  with G.O is Dayoung.Senang cerita from left Lauren,Leo and Dayoung.Bila saya tengok muka tiga-tiga budak nie,perkataan cute daripada mulut saya mmg ndak dapat hilang.Cutenya~Saya mau baby mcam dorang jugak.I think from now on,I can't miss this show.Errmm...macamana saya boleh tiba-tiba minat dengan MBLAQ Hello Baby nie?Ceritanya macam nie.Ada satu kakak kembar saya nie A+.Sebelum nie dia ada minat satu group,tapi sejak kebelakangan nie dia lebih minat dengan MBLAQ.Tapi dia jarang boleh buka internet sebab dia tinggal di hostel.She's a nurse.So,setiap malam dia akan telefon saya untuk tanya saya pasal berita MBLAQ.Dan dari situlah selain SHINee,saya juga akan buka MBLAQ punya news.Bila saya tau yg MBLAQ akan join Hello Baby untuk musim ke-5 saya mmg happy.So,semalam bila kakak saya nie tengok MBLAQ Hello Baby saya pun mcam tertarik jugak.Saya ikutlah dia tengok.Saya tengok n tengok then saya cakap "Ai,cutenya".Dari situlah minat saya muncul.Hehehehe.Comel betul.Then funny.Saya tengok sikit-sikit pun semalam suda funny apa lagi kalau tengok full punya kan.MBLAQ kena suruh cari baby dorang berdasarkan gambar yg kena bagi.Okeyz,this is video that makes me fall in love with this show.
Aww~Cute kan.Ntah berapa bayak kali suda perkataan 'cute' nie muncul daripada mulut saya.Okeyzlah,Until here.Bye-Bye.Last gif.Cute <3
Nomu-Nomu Kyeopta <3

Older Post | Newer Post