Sweet Love
Key~You're Hot,Handsome,Awesome!!!!!!!!
Friday, January 20, 2012 | 12:12 AM | 0 comments
Hye.It's me again.Kali nie bolehkah saya puji melambung Bias Kesayangan saya from SHINee nie?? Say Yes.Okeyz.Thank You.Thank You.Kim Kibum,saya cuma mau bagitau kau yg kau sangat hot!!!!!!! Suda lama saya x tengok Key hot and handsome mcam nie.Bilakah kali terakhir Key saya menjadi Hot?? Saya asyik Replay~Replay~Replay video di atas nie.Saya lebih tertarik dengan video Key nie daripada......
Honestly.Sebenarnya tadi tiba-tiba ja lepas buka internet saya rasa mcam tiada mood terus.Mungkin pasal saya penat berjalan.Then,saya rehatkan lah diri nie sekejap dalam 3 jam gitue.Bila saya buka Fb balik tiba-tiba saya Ahhh!!!!!! This is it.The one that I've been waiting from Key.His photoshoot with Dazed Magazine.Hotness Overload when his pictures been taking and Cuteness Overload when he talking.Aww~My Kitty.Thank You Key.You really make me happy.Sudah lama saya x puji bias saya nie kan so apa salahnya kalo hari nie saya puji dia.Hehehehe.Sayang Kibum.Kibum nielah ultimate bias saya yg paling annoying,diva,cute,gay,handsome,boros,hot,sexy,sweet and adorable.He's the Only One.Okeyz,I now I'm too over rite now.But I juz can't help myself from watching Key as hot as in that video above.Shawols,especially Lockets don't miss this video or you will regret it.I'm a happy fangirl.Fangirling *Key*Key*Key*Woah~Key In Blue <3 Much Love You Bong (^_^)

Older Post | Newer Post