Sweet Love
K-Pop Bias 2
Saturday, January 21, 2012 | 2:43 PM | 0 comments
Hye.Hye.Saya sangat boring hari nie sebab family saya semua pergi jalan n saya pula sendirian di rumah sekarang nie.Saya malas mau jalan kerana tragedi pada hari Khamis baru-baru ini di mana saya telah boros berbelanja.Duit saya tinggal sikit suda.Muaaahhh~So,untuk hilangkan boring saya buat post hari nie.Actually sebelum nie saya suda buat entry pasal K-Pop Bias.Click here to watch my entry about this before.Tapi biasalah day by day bias saya sentiasa berubah kecuali only satu group nie ja bias saya x pernah berubah.Tau-taulah kan group yg mana satu.Hehehehe.So,let's start today's entry.Chulbal!!!!!

SHINee-Key,Minho,Onew,Jonghyun,Taemin. For this group I can't mention only his name bcuz I love all of them but of cuz my bias is d one that I mention first.

MBLAQ-Lee Joon and Thunder

2PM-Wooyoung and Junho

TVXQ/JYJ-Micky,Junsu,Max

Beast-Gikwang,Yoseop,Junhyung and Dongwoon

U-Kiss-Dongho

SS501-Jungmin

2AM-Jinwoon

F.T Island-Jaejin and Seunghyun

CN Blue-Yonghwa and Minhyuk

Super Junior-Heechul,Ryeowook,Sungmin and I want to put Hangeng name too although...so,Hangeng.

B1A4-Jinyoung

Infinite-Woohyun

Big Bang-G-Dragon and Daesung

ZE:A-Dongjun

Teen Top-Niel

Block B-Jaehyo

Dae Guk Nam Ah-Karam

Girls' Generation-Seohyun,Hyoyeon,Yoona,Sunny,Yuri and Sooyoung

Kara-Hara,Seungyeon and Jiyoung

Wonder Girls-Hyerim

f(x)-Sulli and Victoria

A Pink-Chorong and Bomi

Secret-Hyosung

Miss A-Suzy and Min

2NE1-Dara

After School-Raina and Nana

4Minute-Hyuna

Sistar-Soyu and Dasom

Dal Shabet-Jiyul

T-ara-Sooyeon and Hwayoung

Brown Eyed Girls-Narsha

Solo-IU,Lee Seung Gi,G.NA,Rain,Baek Ji Young,Huh Gak,Jay Park,Lee Seung Chul,Kim Joong Kook,K.Will,Lee Hyori and BoA.

Okeyz,Done.Kalo dibandingkan dengan K-Pop bias yg dulu n sekarang nie mmg byak yg berubah kan bias  saya.Ada lah sebab dia kenapa hati saya berubah tue.Hehehehe.Hanya ada 1 group jalah yg mmg x boleh berubah.SHINee.

Older Post | Newer Post