Sweet Love
Etude Etude
Sunday, January 15, 2012 | 8:56 PM | 2 comments
Hai.Assalamualaikum.Lama suda sy ndak update blog kan.Walaupun semalam ada post something tapi setakat gif.So,hari nie saya mau menaip sikitlah.Mcam nie ceritanya.Okeyz,semalam adalah b'day twin sister saya yg ke-21.And today,bapa saya bawalah twin sister saya termasuk ibu,adik n saya sekali pergi makan untuk meraikan b'day kakak saya.Kami makan Kenny Rogers di One Borneo.Habis ja makan saya bawa kakak saya n adik saya pergi Etude House di sana.Beberapa bulan yg lalu bila sy lalu dekat kedai Etude House tue tiada langsung gambar SHINee.Ada gambar Dara ja.Then,beberapa minggu yg lalu,kakak sy cakap dia ada nampak gambar Onew di booth Etude House.Waktu tue sy x ikut jalan.So,hari nielah peluang saya tengok SHINee di shopping mall.Walaupun hanya gambar,sy mau juga rasa perasaan tue kan bila nmpak gambar artis yg kita suka di shopping mall.Then,saya jalan laju-laju lah pegi booth EH tue.Then,sampai.Mula-mula sy ada nmpak gambar solo Onew yg kecik ja.Itupun suda buat saya happy.Then,saya jalan-jalan lagi seluruh kedai tue n tiba-tiba sy nmpak gmbar SHINee yg sngat cute.Gambar untuk Etudelah.Terkejut saya sebab sy x sngka akan ada gmbr semua SHINee di sana.Apalagi saya,sempat lagi sy jadi fangirl di sana.Nasib x byak org nmpak.Hehehehe.Tapi yg saya geram bila pekerja di kedai Etude House tue mcam berbisik-bisik bila tengok saya.Mungkin dorang fikir saya mau mencuri.Hello sikit~I'm not that cheap.Actually mmg sy mau mencuri pun.Saya mau curi gambar SHINee yg dipamerkan tue.Huhuhuhu.Juz kidding.Hai~mesti best kan kalo saya dapat tue gambarBolehlah saya bawa tidur setiap malam.Lepas tengok gmbr SHINee tue lama-lama,sy pinjam camera kakak saya.*kachakk*kachakk*kachakk*.Byak betul saya ambil gmbr SHINee tue.Hehehehe.Saya happy bila nmpak gambar SHINee tue.Aww~I miss them.SHINee is so sweet in the picture.Kakak saya n adik saya sembunyi daripada saya sebab dorang malu dengan saya yg jadi fangirling yg memalukan.Hehehehe.SHINee~SHINee~SHINee.Saya sempat juga tengok barang  brand Etude House tue.Mmg sngat cute-cute lah.Macam SHINee saya.Satu hari nanti,kalau ada byak duit saya akan beli barang jenama Etude House tue untuk menyokong SHINee saya.One Day.Okeyz,until here.Saya memang mengarut lagi.Btw,inilah gambar SHINee yg dipamerkan di Etude House tadi.Sweet SHINee.

Older Post | Newer Post