Sweet Love
Day 28- The SHINee Member You Would Want As Your Brother
Thursday, January 05, 2012 | 1:36 AM | 0 comments
Well,hello there.
I put Jjong's pic as introduction for today's challenge bcuz there's no Jjong pic on my previous challenge.
Jjong latest pic.
Okeyz,ini adalah kali pertama saya buat challenge tengah malam.
Hari ni sy ada chance guna laptop sampai tengah malam so,bolehlah saya update challenge for today.
Wah~waktu say update challenge nie msti semua chingu sedang tidur kan.
Ada school n class for today's  morning.
Saya pula got nothing to do kecuali be d nanny for my 2 naughty little cousin.
Banyak pula saya cakap kan.
So,let's start.
Vroom!!!
Don't forget d chulbal word.
Chulbal!!!!!!
Thanx Mr.Keroro.
Wah~saya suka today's challenge.
Memerlukan byak masa untuk saya fikir pilihan yg sesuai.
So,fikir punya fikir SHINee ada 5 orang member.
Daripada 5 member tue,saya pilih 3 orang member yg saya mahukan sebagai abang saya.
Yang dua tue lagi ada sebab tersendiri kenapa saya tidak pilih dorang.
Let's start with d 3 member I choose first.
Tadaaa!!!!!
Saya pilih Onew,Minho and Key.
Kenapa?
Setiap member yg saya pilih ada alasannya.
Start with our leader first.
Onew-Sebab dia baik.Fans sendiri pun boleh tau bha kan yg Onew nie mmg baik orangnya and juga sngat sopan.Onew juga lucu and selalu buat orang ketawa.And saya yakin kalo Onew jadi abang saya,mmg saya asyik ketawa ja nie.Lagipun dalam bab-bab Sangtae tue kami mmg ada persamaan.
(Owh~Owh part perasan datang suda)
Key-My Bong.Kalo dengan Key pulak,mstilah saya dengan dia nie asyik shopping ja kan.Then,bila Key jadi abang saya,saya mau minta belanja Key banyak-banyak walaupun saya tau dia akan start nagging.Saya juga mau minta ajar Key memasak sebab saya nie bukan pandai masak.What a shame.Saya juga boleh minta nasihat pasal fashion daripada abang saya yg Diva nie and lastly kami bolehlah bergosip sampai puas.Hehehehehe.Owh~Abang Key .
(Terlebih berimaginasi suda)
Minho-Kalo dengan Minho,saya x boleh bergosip dengan dia tapi saya rasa dia boleh lindungi saya sebagai adik dia.Dengan badan dia yang tinggi and macho tue,Minho seorang abang yang boleh dipercayai.Sebab Minho nie seorang Ace yg sngat hebat dalam sukan,saya tidak akan ketinggalan untuk minta dia ajar n latih saya bersukan agar saya boleh jadi x sehebat dia tapi better than before.
(Angan-angan yg terlampau)
Herm..That's all for d member that I choose.
Kalo bab-bab challenge mcam nie mmg perlukan saya untuk berangan-angan n perasan kan.
Kalaulah apa yg saya angankan nie jadi kenyataan,Amin lah.
Okeyz,so 2 member yg saya tidak pilih tue ialah
Taraa!!!!!
Jongtae!!!!!!
Saya tidak pilih dorang bukan bermaksud yg dorang tidak baik tapi saya tetap ada alasan saya sendiri jugak.
Let's start with Jjong.
Jonghyun-Bila tengok gambar di atas tue pun saya rasa sudah cukup untuk terangkan alasan saya.Jjong is such a naughty boy.Dia seorang yg nakal dan suka kacau orang.Tapi kadang-kadang saya rasa Jonghyun nie jugak berbahaya orangnya.Kalo kita berniat mau kenakan dia,kita yang akan terkena dulu.Itulah Jonghyun.Hahahaha.Tapi saya suka juga abang begini.Sy rasa Jjong lebih sesuai dijadikan sweet and cheeky boyfriend.
Taemin-Taemin tidak sesuai jadi abang saya sebab saya rasa dia lebih sesuai jadi adik saya.Taemin seorang yg innocent and dia suka banana milk.Lagipun dia terlalu comel untuk jadi abang saya.Noona loves Taemin.He's too cute.Kalaulah Taemin jadi adik saya,saya akan selalu kasi manja dia mcam SHINee hyungs layan Taemin punya karenah.
Apa yg boleh saya katakan adalah,SHINee's family is too sweet.
Itulah yg membuatkan saya sayang betul dengan dorang.
Harap dorang x kan ubah that sweet relationship that I love.
Okeyz,long post today.
I need to sleep for real now.
Almost 2 am.
Bye-Bye.
Yeah~x payahlah saya fikir pasal challenge pagi nie sbab both challenge for my both blog is done.
Until here.
Bye-Bye.
Nyam~Nyam~


Older Post | Newer Post