Sweet Love
Day 26- The SHINee Member I Think Has The Best Face
Tuesday, January 03, 2012 | 4:59 PM | 0 comments
Assalamualaikum.
Wah~x lama lagi challenge saya akan berakhir kan.
Tinggal 4 hari ja lagi.
Tanpa membuang masa,saya mula sekarang okeyz.
Chulbal!!!!!
Actually mula-mula,sy confuse juga antara Taemin atau Key.
Tapi sekarag saya dah buat keputusan.
And saya pilih..
Taraaa!!!!!!!
All SHINee member.
Boleh dikatakan yg semua SHINee member mmg hensem-hensem and cute-cute.
Tapi bila saya mula-mula kenal SHINee,bukan muka dorang yg buat saya minat dorang mcam sekarang nie.
Saya suka dorang pasal something yg saya pun ndak boleh describe.
I juz love them the way they are.
Bagi saya,setiap member ada tarikan sendiri di muka dorang yg mebuatkan sy pilih semua member.
Hehehehe.
SHINee saya comel.
SHINee saya handsome.
Saya sayang SHINee.
2012.
Short challenge only.
Okeyz,until here.
Adios~
Hahahaha.
Walk it,Babeh.


Older Post | Newer Post