Sweet Love
Alalalalala~Comelnya Namja-Namja Saya Nie
Tuesday, January 17, 2012 | 8:18 PM | 0 comments
Assalamualaikum semuanya.2nd post for today.Pasal SHINee jugak.Sorrylah yer kalo sepanjang saya berblogging untuk awal bulan 2012 nie,asyik  SHINee ja saya post.Well,I'm crazy with them.Xper,nanti saya akan post jugak pasal random things.So,tengoklah gif dekat atas tue.Comel kan?? Walaupun ini bukan SHINee saya yg sangat terkini tapi terubat lah  juga rindu saya pada dorang semua bila tengok gif di atas tue.Okeyz,gif  di atas adalah video from SHINee cf song for Etude House.Baru jugak saya cakap pasal Etude n SHINee dua hari yg lalu and hari nie keluar suda cf song from SHINee.Macam ada connection ja kan.Saya happy!!!! Sebelum saya bercakap lebih panjang,jom kita tengok video tue dulu.
Alalalalala~ Comel x? Say it.Comel and cute.Sama ja pun.Hehehehehe.Okeyz, saya ambik Onew punya version sebab kat FB saya sudah letak Minho and Key punya.How to say?? Suda banyak kali saya ulang video yg di atas nie.SHINee cute n lagu tue pun sangat cute.Am I rite yeorobun?? Yes.Ahhhh~Sekin!!!!~Malgeum!!!~I wanna be suweet~Sekin,Malgeum~Malgeum~Aigoo~Such a cute song.Minho rap part is my fav.Semua part pun memang best.Part Key macam ada bunyi lagu 2ne1 sikit kan.Bila saya tengok SHINee kat sini kan,saya asyik senyum-senyum SHINee gitue.Bila tengok video nie, mmg senyuman yg manis tue akan sentiasa terukir daripada bibir Shawol macam saya nie.SHINee cuteness overload with a very cute song.Okeyz,bila saya mula-mula tengok video nie kan saya rasa, saya mcam pernah nampak bha baju yg Taekey pakai waktu d video nie.Bila saya refresh balik memori saya rupa-rupanya baju yg 2minkey pakai dalam video di atas adalah baju yg sama dipakai oleh 2minkey waktu dorang buat rehearsal for Oppa,Oppa on 31 December 2011.Watch here.Baju yg sama n sebijik kan.Agaknya mana satu dulu yg 2minkey buat ah?? Hermm..don't carelah.Kalo sesiapa mau tengok version Jongkey and 2min punya cakap-cakap bolehlah clik Jonghyun,Key,Minho,Taemin.Fuhhh~Okeyzlah until here.Nanti keoveran saya akan bertambah teruk lagi kalo sy cakap byak.Sy kalo SHINee mmg over.Hehehehehe.Mianhamnida :) Seperti yg saya rancang,saya akan kumpul barang brand Etude House only for my boys one day.This is my promise to my SHINee.I wanna be suweet <3

Older Post | Newer Post