Sweet Love
Tak Sangka
Monday, December 26, 2011 | 9:25 PM | 1 comments
Assalamualaikum.Short entry for today.Apa yang tak sangka?Macam nie ceritanya.Tadi ibu saya ada tengoklah drama kat TV3 iaitu Tentang Dhia.Saya mmg jarang betul tengok drama nie so tadi tiba-tiba teringin jugak tengok drama nie and sy tengoklah dengan ibu saya.Tengah syiok-syiok sy tengok tue, tiba-tiba ada satu part kat drama tue  sy terdengar music background  yg sangat familiar dengan telinga saya.Terkejut habis saya bila dengar lagu Replay Piano Version by SHINee kat drama tue.Ribut jugaklah sekejap keadaan kat ruang tamu tue pasal saya.Saya nie kalo dengar apa-apa ja pasal SHINee mmg x leh duduk diam.Siapa sangka kan drama Melayu boleh guna lagu Korea sebagai background dalam drama tue.Walaupun x kedengaran suara SHINee saya yg sedap-sedap tue tapi saya tetap bangga.I'm A Proud Shawol.Yeah!!!!! Agaknya ada K-Pop fan or Shawols yg recommend lagu tue kat pengarah drama tue kan.Hehehehe.Actually sy pernah guna music nie sebagai background song blog saya nie,tuelah saya tau sangat.Tapi saya rasa kalau Shawols dengar tadi pun memang akan terus taulah.Ah~sekarang nie saya masih x habis fikir pasal rumor yg SHINee akan buat comeback bulan Feb nie.Mau percaya atau tidak?Bila sy tengok di FB,banyak page SHINee yg letak statement tue kat wall and of cuzlah banyak orang like.Semua happy.Tapi saya ndak taulah sy happy ka tidak.Tapi jugak,sy x dapat elakkan diri saya daripada tekan button 'like'.Walaupun sy x percaya tapi saya masih berharap.Tiada sebarang pengesahan from SMent or SHINee rite now.It's hard to believe.Saya hanya akan percaya sepenuhnya jika ada pihak yang boleh dipercayai yg sahkan pasal Comeback SHINee.Please Make It Faster.Btw,this is the music/song that I talk about.Enjoy :) It's really nice and soft.It really can make us feel calm and peace.

Older Post | Newer Post