Sweet Love
Snow Flower @ Nun Yi Kkot
Saturday, December 31, 2011 | 6:13 PM | 0 comments
Assalamualaikum.Ini adalah post kedua yang terakhir sebelum 2012 menjelma.Tadi waktu update challenge di 2nd blog saya,tiba-tiba sy tergila balik sama satu lagu nie.Tajuk dia Nun Yi Kkot@Snow Flower@Snowflake.Sebabnya saya ada cerita pasal drama Sorry I Love You di 2nd blog sy and Snow Flower nie adalah OST drama tue.Dulu sy sama kakak saya mmg gila betul dengan lagu nie and also that drama.Kalo x silap saya,kami tengok tue drama tahun 2007.Tapi biasalah tahun demi tahun makin bnyak drama baru so kami pun lupa lah about that drama.And today waktu sy cari lagu Snow Flower kat Youtube nie macam-macamlah cover yg saya jumpa.Actually lagu asal lagu nie adalah Yuki No Hana nyanyian Mika Nakashima.Then,english version pun ada jugak.Lirik dia mmg best.Bagi saya sama ada versi Korea atau Jepun dua-dua saya suka.Tapi yg Jepun punya version sy  suda lama hafal sebab lebih senang hafal daripada Korea punya.Suara Park Hyo Shin sangatlah sedap nyanyi nie lagu.He's voice is perfect.Watch this :)
Nice one.
Nie MV drama and also d song.
Selain Park Hyo Shin nyanyi lagu nie,saya juga suka bila pelakon drama Sorry I Love You sendiri iatu So Ji Sub yg nyanyi lagu nie secara Live.
Ahjusshi~
Ahhh~Merdunya.
Sambil sy taip entry nie sambil saya dengar So Ji Sub nyanyi.
Jarang kita boleh dengar suara pelakon best bila nyanyi lagu tema drama dia kan.
Tapi So Ji Sub Daebak!!!!
Suara dia yg jantan+merdu+macho tue mmg buat saya terpikatlah sama dia walaupun dia suda tua.
Yang saya suka lagi bila dia nyanyi dua-dua version lagu nie dalam video di atas.
Part yg sy balik replay~replay~replay is
1.28-1.58.
Cuba dengar part 3.06-3.11.
Terserlah kesedapan suara SJS bila dia nyanyi  'Yuki No Hana Ga'
Okeyz,ada satu lagi version lagu nie yg saya suka yg dinyanyikan oleh seorang namja yg saya sangat sayang.
Tadaaa!!!!
My Boy.
Jjong!!!
Our Jonghyun of SHINee!!!!
Bagi saya suara Jonghyun mmg sangat sedap n dia mmg sesuai nyanyi lagu nie.
Mendayu-dayu suara dia.
Bila fans menjerit sy pun rasa macam menjerit.
Ahhhhh!!!!!
Jonghyun,I Love You.
Suara Jonghyun perfect.Saya suka.
Jjong,Jjong,Jjong.
Balik-balik saya ulang.
*clap*clap*clap*
I'm addicted to this song again after a long time.
Sedapnya suara c Jonghyun nie.
Mari saya listkan part yg saya suka.
1.58-2.26, 3.02-3.27.
The best.
Okeyzlah,sebelum saya jadi lebih gila cakap yg bukan-bukan saya berhenti di sini.
Kalo mau dengar original version,click here.
Bye-Bye.

Older Post | Newer Post