Sweet Love
Sayonara 2011,Hello 2012
Saturday, December 31, 2011 | 11:48 PM | 0 comments
Assalamualaikum.Huaaa~Sedih pula bila saya tengok gambar di atas nie.Ksian c 1 kan.Saya menulis entry nie tepat pada pukul 11.35 pm.Maknanya tinggal 25 minit sahaja lagi untuk kita semua melangkah ke tahun baru iaitu 2012.Tadi dekat rumah saya,baru pukul 9 lebih begitu ada suda bunga api.Meletup sana,meletup sini.Memang cantiklah dapat tengok bunga api yg free nie kan.Hahahaha.Macam orang lain,saya juga ada azam untuk tahun 2012.Apa yg saya harapkan adalah semoga tahun 2012 kali ini lebih baik daripada tahun 2011.Buang yang keruh,ambil yang jernih.Tahun 2011 ada bagi kenangan yg indah terhadap diri saya n x kurang juga kenangan yg x perlulah saya cakap.Tapi x kiralah sama ada kenangan itu manis atau pahit,saya akan sentiasa pahatkan segala kenangan itu dalam hati saya buat selamanya.Saya berharap utk tahun 2012,saya akan dapat keputusan yg cemerlang dalam SPM yg boleh membuatkan org yg sy syg happy.Insyaallah.Saya juga berharap agar diri saya,keluarga ,kawan-kawan,my SHINee and semua org yg saya kenali akan sihat dan happy selalu.Satu lagi harapan saya untuk tahun 2012 ialah Comeback SHINee.Saya akan sentiasa menunggu untuk SHINee buat comeback.Amin.SHINee Hwaiting!!!! Love.Love.Love.Love.Love.
I also hope after result SPM keluar,saya akan diterima masuk di mana-mana tempat yg saya suda apply.Amin.Ah~bila fikir pasal 2012,saya takut sebab x lama lagi mau ambil result SPM suda.
Okeyz,ini merupakan entry yang terakhir untuk tahun 2011.Selamat tinggal 2011 dan selamat datang  2012.Please be good 2012.Make 2012 the best year for all of us.Last but not least,2012 please be nice to me.Sekarang nie jam 11.47 pm.13 minit ja lagi jangka hayat 2011.I'm gonna miss 2011.Adios.

p/s-Btw Oppa,Oppa by 2Minkey and Eunhae is so cute and Daebak!!!! My Bong with new hair,me gusta~Can't wait to see my shining SHINee perform Lucifer remix!!!!!!! Comeback~Comeback~Comeback~Comeback~Comeback~Make SHINee Comeback~
Countdown...Happy New Year!!!!!!!!

Older Post | Newer Post