Sweet Love
MAMA 2011
Tuesday, November 29, 2011 | 11:50 PM | 10 comments
I wonder what is my SHINee doing right now? Adakah dorang sedang tidur,berehat,playing around or wateverlah.Kebanyakan artis Korea yg top-top semuanya berada di Singapore sekarang nie for MAMA 2011.8tv ada tayangkan MAMA 2011 from 9.30 pm until 1.30 am today.On air now!!!!!! Pelakon n penyanyi semua ada.SNSD,SJ,Kim Soo Hyun,Miss A,Beast,Song Seung Hyun,Kim Hyun Joong,Song Joong Ki n too many too write.Saya paling suka persembahan SNSD-The Boys n of cuz SJ-Superman, Mr Simple n Sorry Sorry. Semua persembahan  hebat-hebat belaka.Wah~macamlah saya di sana kan.Aigoo~beruntungnya Singaporeans.Saya sangat sangat sangat jeles.Saya sedikit kecewa sebab SHINee xder tp ada kebaikannya juga sebab x perlulah saya melepas.Agaknya,kalo SHINee ada comeback tahun 2011 nie,adakah mereka akan menang apa2 awards kat MAMA?? Tapi tahun lalu,SHINee langsung x menang apa-apa walaupun dorang tercalon n layak menang yg membuat sy sngat sakit hati.Okeyz,past is past. But today MAMA make me happy bcuz,walaupun SHINee xder kat MAMA hari nie,tp sy boleh nmpak n dengar ada satu group nie nyanyi lagu Ring Ding Dong.Saya yg sedang menatap laptop waktu tue terkejut bila dengar lagu Ring Ding Dong.Thank You to Ulala Session.That is so precious.I miss to see SHINee winning an award.I hope next year they will win a lot of awards.Many!!!!!! And also make a Daebak Comeback Stage!!!!!!! Okeyz,until here Annyeong :) SM Bring The Boys Out!!!!!! Not new boy group but my SHINee ^_^ Bcuz I naughty naughty~



Older Post | Newer Post