Sweet Love
It's Completed :)
Wednesday, November 23, 2011 | 4:41 PM | 26 comments
Holla~Apa yg completed? Actually it's a fan-fiction that I read from the 1st chapter until d last chapter.Of cuz d lead character is my bias,Key n Jongyu2min also has part in that ff.Sebenarnya sy suda buat entry pasal ff nie dulu.Tadi bila sy mau baca ff nie,sy terkejut jugak bila nampak word 'Completed'.Saya akan rindu watak-watak dalam ff nie especially Key yg bad boy bertukar jadi sweet n romantic dlam ff nie.Owh ya,sy belum bgtau lagikan tajuk ff nie.Here's d title.Click Silently Loving You to read.Actually ff nie merupakan 2nd ff yg sy baca dari mula smpai habis.Fan-fiction yg pertama ialah In Love With My Gay Roommate.Also Key as d lead character.Hahahahaha.What a sweet ending for SLY.I really love it.Happy ending.Ada sequel but it's not about Key n SHINee anymore.But related lah jugak sikit-sikit.ILWMGR pun ada sequel iaitu Meet My Roommate yg currently saya follow d story.Another ff yg saya follow jugak adalah Enemies No More.Setakat nie mmg 4 ja ff yg btul2 sy follow.Actually sebelum nie ada jugak ff  yg sy baca btul2,tp hilang tanpa dikesan.Fan-fiction yg sy baca semuanya Key as d lead character.Hehehehe.Mianhae.Ada jugak One Shot yg best.Tapi xper,lepas SPM sy akan cari ff yg best n read it.Okeyz,now SHINee.Ingat x dulu dalam bulan Sept atau August (sorry I forget already) Onew,Taemin n Key ada pergi Bercelona.Rupa-rupanya ada reason kenapa dorang pegi Barcelona.Click OnTaeKey to read.Wah~I want that book.I don't carelah kalau Korean or English sy tetap mau tue buku.Well,SHINee wrote that.It's so precious.Tapi yg sy heran kenapa cuma OnTaeKey.What about Jongho?Yg saya tau,wktu OnTaeKey pergi Barcelona,Minho ada shooting untuk Dream Team.Is that d reason?Jjong,I'm not sure.I feel sorry for them.Wae,SMent? But,it's okeyz bcuz OnTaeKey has.And just now,video trailer for Onew's travelled book just released.Check it out.
It's awesome rite.
I want it.
Can't wait for TaeKey's version.

p/s-Agaknya ada ka SPM candidates yg masih dalam pantang SPM nie online jer mcam saya.Hehehehe.I'm such a naughty girl.Semalam sy suda baca 1  buku Science saya.Actually buku yg kawan sy pinjamkan.Buku rujukan SC sy yg sngat  sy syg n selalu temankan sy tiba-tiba hilang 2 minggu sebelum SPM.Puas sy cari tp x jumpa-jumpa.Sedihnya hati ini.Nasib baik kawan sy ada buku lebih.Book ah~Where are you?Tommorow is Science already.
Even SHINee also help me finding my precious book :)
Juz kiddin.
Actually they looking for me who play hide n seek with them.(Perasan)
Chakk...Chakkk..Chakkk
Kidding again.
Huhuhuhu.
SHINee ah~Saranghae.
Look at them.Their smile is the sweetest smile that I've ever seen :)

Older Post | Newer Post