Sweet Love
Jeongmal Aisyyhhhh!!!!!!!!
Saturday, October 22, 2011 | 3:40 PM | 0 comments
Arrgghhhh!!!!!!!! Geramnya saya!!!!! Knapalah tiba-tiba2 Tumblr sy ndak boleh kena buka??Not found konon.Sudahlah Twitter saya habis kena hacked oleh orang yg sngat ndak guna,kali ni Tumblr sy lagi drg mau kasi kena ka??Teda kerja lain ka drg selain kasi rosak org punya website.Bagus juga kalo dpat duit kasi rosak org punya website.Ini mana dapat apa-apa.Dapat sumpahan orang adalah.Dasar orang ndak guna!!!!! Eee..bencinya saya.

Antara  peristiwa yang byak sngat buat orang marah kebelakangan nie ialah pasal budak cina yang kena langgar dan dipijak oleh pemandu van yg tidak ubah seperti BINATANG di China.Lepas tue,boleh-boleh ada 18 manusia yang tidak berhati-perut lalu-lalang di sekitar tempat budak tue kena langgar tanpa langsung mempedulikan budak yang bernasib malang tue.Dorang tgok ja budak tue mcam teda apa-apa yang berlaku.Punya saya geram dgan orang-orang tue.Memang drg tue sngat pentingkan diri sendiri owh.Byak btul orang sumpah-sumpah dorang tue.Dan semalam di berita TV3,budak malang yang kena langgar tue telah disahkan meninggal dunia.Kesiannya dia.Kalo lah sy ada kuasa,sy mau buat orang yg langgar budak tue mcam dia langar tue budak.Biar dia rasa.Mmg dasar BINATANG.Tidak ada otak dan perasaan.Kalo boleh yg 18 orang tue pun kena buat bgitu juga.Macam saya mau hampas-hampaslah semua orang yg ndak guna n ndak berhati perut tue.

Older Post | Newer Post