Sweet Love
Super Junior reveals Ryeowook’s teaser photo!
Monday, July 25, 2011 | 3:38 PM | 0 comments

Wookie!!!!!
Dalam bnyak2 ahli SJ Ryeowook is my bias.
Wlaupun kadang2 bias sy pndai brtukar di SJ tapi sy skrg nie suka lagi Wookie balik.
Wktu mula2 knal K-Pop mmg he's my real 1st bias.
Tapi kadang2 sy pndai tersuka sama Sungmin n Siwon.
Now,I still like Sungmin but I like Wookie more more.
Siwon plak,dulu sy sngat minat dia tapi sejak kebelakangan nie mcam kurang suda.
Macam over owh dia.
What I like about Ryeowook is his sweet voice~
Dia yg tarik perhatian sy wktu di Sorry Sorry,the  1st K-Pop video I've ever seen.
Dengan suara dia yg merdu tue.
Lagipun,dalam bnyak2 teaser photo 4 SJ comeback  later,I see Ryeowook's style is d most weird n unique one.
That's whylah.Hehehehehehe.
His pants seems like d shirts that Key wear at Jjong B'day party recently.

Older Post | Newer Post