Sweet Love
Oh SHINee!!!!!!!
Sunday, July 17, 2011 | 1:05 AM | 0 comments
Ah!!!!!!
I really can't wait to see all clear Fancams n Pics from SHINee World Concert at Taiwan.
There's a lot of pics rite now but it's really blur.
So,I'm juz gonna post pics when there's a clear pics.
Apa yg sy suka ialah..Taeminie jadi Barbie!!!!!!
Dia ganti Krystal nyanyi dgan Key My 1st Kiss.
So sweet.Juz like eomma n son.
Dua2 pakai pink colour gitue.
Taemin has really a nice leg n he's legs is skinny than me.
He also wear a wig.Hahahahahaha.
Mmg hbatlah.Ndak sbar sy mau tgok.
Then ada a lot of couple moments.
Jongkey msti tetap ada punya lah.
Then..Jongkey n 2min tukar pasangan cuz there's also Taekey n Jongho moments.
They said leader forever alone.
Juz wait jalah nanti.
Then ada 2min bullied my Key lagi.Dorang kasi basah hyung dorang.
So sweet~
Apa yg paling sweet ialah bila SHINee sy yg tersayang nie drg pkai Pearlescent Sky Blue Shirts iaitu official colour for SHINee.Sukanya sy tgok.Pants plak fav colour drg macam Concert before.
Then,ada fan  ckap Jjong  terjatuh sikit but  he's fine now.
Ahhh!I really can't waitlah!!!!!
Mlam suda nie.Pukul 1.03 am suda.
Until herelah sbab bsok kena bangun awl sbab mau pegi tgok movie.
Harry Potter n The Deathly Hallows Part 2.
Sedih jugak nie hbis suda my fav story tue.
N i also want to cuci my SHINee pics!!!Tambah koleksi lagi.
SHINee ah~Wait for me tomorrow okeyz.
Saranghae~~~~~~~~

Older Post | Newer Post