Sweet Love
My Future Father In Law
Saturday, May 14, 2011 | 9:02 PM | 0 comments
Hahahahaahahahahahaahahahhhhhaahahahahahahahahahahahaahhaha~
Bila sy tgok gmbr nie first2,berabis sy ketawa.
Sy fikir mula2 gmbr nie di edit.
I mean i thought it's key's pic edit by fanlah. n I thought it's a fake pic.
Sekali tup2 bila sy tgok,mmg bukan gmbar editlah.
Mmg gmbr btul.
Lucu nie muka bkal bapa mentua sy nie
My baby's face n his father's face is so alike.
Like there's no doubt lah if we want to say that d old guy above is not Key's father.
Muka drg mmg 100% samalah.
Tp bapa c Key macam tua owh.Setau sy Key is d only child.
But that doesn't matterlah.
Yg sama snagt ttg 2 beranak nie adalah mata sama drg punya senyuman @mulut.
Banyak org bilang c Key mewarisi muka bapa dia.
Mmg btullah.
Ahhhh~comelnya bakal bapa mentua sy nie kan N of cuzlah hubby kesayangan sy nie juga.
Annyeong Haseyo my appa in law to be.
Mmmuuaahh~

Older Post | Newer Post